Autor: 021.rs

Novi Sad
27.09.2024.
14:13 > 14:13
Kod zgrade Elektroprivrede Srbije veliki broj građana čeka u redu da bi uložio žalbu na račun za struju.

Komentari 161

  • Paor

    02.10.2024 13:10
    Ajme ...
    Kako meni i mojim poznanicima širom grada ne stižu problematični računi?
    Samo đilasoidima stižu?
    Baš čudno?
  • NS

    01.10.2024 18:45
    čudim se
    Ljudi kojima je ovde glavni problem sam racun ne vide sumu od drveta. Ovo je samo jedan mali deo njihovog maltretiranja naroda. Oni mogu da nas gaze bukvalno (u saobracaju) a da ne odgovaraju a gde nece ovo. Trebali bi svaki dan da protestujemo na smenu, da bojkotujemo sve njihove programe, firme kafice ... Unistili su sve institucije bukvalno, svi mladi odlaze iz zemlje. Kako ovaj narod moze biti tako netolerantan jedno prema drugom a tako tolerantan prema ovoj tlaćiteljskoj vlasti.
  • Cantona

    01.10.2024 08:41
    Šta očekujete
    Pre nedelju dana je poginulo 5-oro, od toga troje dece jer je neko odlučio da se pravi vojna parada. Nikakve reakcije naroda, opozicije. Ovo je događaj zbog kog je sve trebalo da stane i da se ovaj šljam skloni sa vlasti. Međutim svi gledamo svoje račune za struju, da li je voda zdrava, da li mi je izgrađen put do vikendice, zašto se moji nisu zaposlili u državnoj firmi. Imamo vlast po meri naroda!
  • neko iz mase

    30.09.2024 19:30
    mrtvo more
    samo stanite lepo i mirno u red,čekajte da vas drnda partijski činovnik na šalteru...i na izbore nemojte izaći jer "svi su isti"
  • nijeslobakriv

    30.09.2024 12:04
    @Starosadjanin a sta si do sad cekao? Sta na sledecim izborima? 12 godina nas je... gde stignu i ti bi da cekas sledece izbore... Murs
  • Pantaamon

    30.09.2024 11:18
    Vratite Elektrovojvodinu
    E - Efektivna
    P - Pljačka
    S - Srbije
    Sve rade da unište Elektrovojvodinu. Rad blagajne je do 14h. Subotom ne rade. Kao da mi zavisimo od njih, a ne oni od nas. Nećemo da plaćamo provizuju.
    Računi su uvećani mesecima. Meni 40%, a deset dana nisam bio u stanu. Sve mi je jasno. Pljaćka! No, izabrali smo ovu vlast i sad muka. Srbi ćute, uvuki se u mišju rupi i drhte. Oni rade šta žele, jer im mi dozvoljavamo. Mi polako kao narod nestajemo. Sistematska eutenazija srpskog naroda. Tuga!
  • BoeserWolf

    30.09.2024 09:39
    Toliki ljudi ispred vrata i opet ih maltretira 1 partijski vojnik iza šaltera.

    Samo čekajte, docekacete samo sledece racune, nista se nece promeniti.
  • Ja

    30.09.2024 07:54
    Ns
    Maltretiranje vec godinu dana, ili ne ocitaju, ili ni ne posalju racun... Vise cak ni ne odgovore na mejl reklamacije...
  • Neo NSovac

    30.09.2024 06:56
    Dok je fiktivnih zaposlenih.
    Biće i fiktivnih računa.

    A pošto se stalno zapošljavaju novi resursi, mora se to platiti nekako.
  • On

    29.09.2024 22:00
    Da podelim muku
    Na jednom mernom mestu, na kome već mesecima nema nikakve potrošnje, a što EPS uredno konstatuje na svojim računima, potrošnja 0 KW, početkom godine sam uplatio od 23.000 dinara da ne bih morao svaki mesec da brinem i uplaćujem onaj uobičajeni fiksni iznos što iznosi nekih 950 dinara. Sve do juna meseca je bilo ok, stanje na brojilu nepromenjeno, izdaju račune bez potrošnje, umanje pretplatu za tih 950 dinara. Medjutim, u junskom računu čudo, i dalje potrošnaja 0 KW, račun oko 950 dinara, ali se pojavio niotkud dug iz prethodnog perioda u iznosu od 13.000 dinara, volšebno nestaje sva moja pretplata i ja odjednom dugujem oko 14.000 dinara, umesto da sam u pretplati 16.000 dinara. Pisao reklamaciju, dostavio račune i uplatnice kao dokaz, stanje brojila...Dobio odbijenicu, ne raspolažu podacima.

    Druga situacija, u roditeljskoj kući, takođe niko ne živi, dobio račun za jul, na računu stoji da je prethodno stanje 7044kw, novo očitano stanje 7044 kw, a potrošnja 560kw...kako? Pisao reklamaciju, dostavio račun i stanje na brojilu. Dobio odbijenicu ne raspolažu podacima.

    U stanu u kome živim, julski račun stigao 26.08.2024 godine, neočitano stanje. Pisao reklamaciju isti dan i poslao stanje koje sam ja očitao 01.08.2024 godine, niko nije odgovorio. Zatim 25.09.2024 stigao račun za avgust sa očitanim stanjem, obračunata zbirno potrošnja za dva meseca, te zbog neočitavanja veliki deo naplaćen po plavoj zoni, tj. po višoj ceni...pisao prigovor..odmah dobio odbijenicu.
  • Darko

    29.09.2024 21:19
    Kod nas menjali brojilo I nisu upisali stanje pre zamene brojila.Digitalno su posle ocitavali I 11 puta korigovali racune I tek nakon nase zalbe sa uplatom racuna koje smo pislali mejlom u direkciju epsa u bg nasa zalba je uvazena.Jako puno propusta a pravdaju se hakerskim napadom I time da sada sistem naplate radi drugi sektor epsa.Zato budite uporni zalbe direktno saljite u bg.
  • Starosadjanin

    29.09.2024 09:58
    Na sledecim izborima izaci i smeniti lopovsku vlast,izaci iz eps-a i vratiti naziv ELEKTROVOJVODINA,manje bi placali da uvozimo struju od ove Kolubarske,mora se jednom za svagda reci DOSTA VISE tiranije.
  • Dragan

    29.09.2024 09:55
    rt
    imali ste nekoliko hladnih dana pa ste grejali. Dista njih zbog povećane potrošnje (u odnosu na prošlu godinu u isti vreme) je iz zelene prešlo u plavu tarifu gde je struja skuplja. Znači da ste potrošili više struje zbog grejanja nekoliko dana a termički uređaji RA! Klime itd su naj veći potrošači struje. Tu spada i bojler u prohladnom prostoru.
  • Novosađanin

    29.09.2024 09:11
    Što se bunite
    Tako je to kad montop menja strujomere i očitava struju, a pogotovo njihovim glasačima i onim što su uzeli 2-5000 din nadam se da će im sad eps uzeti duplo
  • Valjevo

    29.09.2024 08:59
    Иста је ситуација и у Ваљеву и околини. Редовно плаћам сваки рачун који стиже и опет на последњем рачуну некакав дуг. Писао сам рекламацију а они помињу неки рачун који ми никада нису послали. Е ово се сад плаћа они 20.000 што је СНС дао деци за полазак у школу и 70.000 регистрованих сендвичара
  • Novinari, idite tamo

    29.09.2024 08:05
    Ko je direktor?
    Ko je direktor firme koja izdaje račune i kojoj građani plaćaju struju?

    Da li će se osoba udostojiti da se obrati naciji i objasni šta to rade u EPSu, ko očitava brojila i dokle će praviti magarce od građana.

    Da je 50 ljudi iz tog bednog reda došlo na vrata kancelarije direktora sa sve medijima i novinarima morao bi neko nešto da objasni. Ovako oni vas gledaju kroz prozor i smeju se.
  • NEMA VIŠE PLJAČKE

    29.09.2024 07:59
    Ko još veruje EPS-u?
    Pošto niko nije saopštio ko očitava brojila i zašto nisu očitana a građani i nemaju ugovor sa tom firmom nego sa EPS , svi lepo 01.09.2024. u utorak SAMI OČITAJTE očitajte brojilo i pošaljite stanje. Samo je to tačno stanje što vidite (pod uslovom da brojilo nije pokvareno) jer sve drugo je nešto što su oni lupili i odokativno napisali na račun. NEMA VIŠE PLJAČKE! Nisu svi ljudi ludi, ne mogu svi izlaziti sa posla da rešavaju struju i neće svi dolaziti da stoje satima u redu na ulici.
    Neće i četvrti mesec više pljačkati građane!
  • Sesula

    29.09.2024 06:51
    Ko je kriv?JA SAM KRIV.
    Dodje racun 26.09.Rok za placanje 27.09.Dug iz prethodnog perioda 5000.Potrosnja 0.Vidio sam zenu kad je popisivala.Dug ne postoji .Sram ih bilo tko god da je kriv treba da snosi sankcije.Ali ja sam kriv,ti si kriv,a on nije kriv.
  • Дамир

    29.09.2024 04:46
    Ми водимо евиденцију и сликамо бројило на почетку сваког месеца! Њихов човек није прошли месец уопште очитавао а обрачунали су чак 400 киловата више! Прихватили су рекламацију након неколико жалби! Нема другог решења него одузети монопол и дозволити и другима да продају струју!
  • Marko

    29.09.2024 00:37
    Krovni ugovor
    Neko dole je "naivno" napisao kako ne treba kriviti EPS, jer su se oni podelili.

    Vidi, nama je transparentna njihova unutrašnja struktura, podela poslova i odgovornosti. Kao kad odeš u agenciju za letovanje, i oni ti naplate:

    1. Prevoz
    2. Smeštaj
    3. Hranu i štagod

    , ako Ti zakasni njihov čarter let, ne ideš kod Air Serbia da se žališ nego se žališ krovnom ugovaraču - onome sa kime si sklopio ugovor i onome ko Ti izdaje račun a Ti njemu plaćaš.
    A on se dalje "prebija" sa ovima ispod koje je angažovao, i oko para, i oko problema.
  • Ajme Nama

    28.09.2024 19:33
    @021
    Hvala na pomoći, lepo ste mi objasnili. Hvala za trud i utrošeno vreme.
    Sve najbolje.
  • Deki

    28.09.2024 16:22
    Alo!!!
    Ja prolazim svaki dan bulevarom i čudim se. Da li je moguće da ljudi toliko trpe? Ima li neki vođa u toj masi? Neka pita ko je za da se blokira ta zgrada sa svim neradnicima unutra! Dokle više???
  • Otroci potlačeni

    28.09.2024 15:27
    To to redovi, šalteri, uplatnice, ćuti i trpi može i gore.
  • Naravno

    28.09.2024 13:13
    Tacno, srbijansko izivljavanje nad vojvodjanima, opet.
  • /

    28.09.2024 11:50
    /
    stigli racuni drugaciji, skuplji nego na njihovom uvidu u racun.
    cetnicko izivljavanje.
    mislite da se neko ne smeje u pozadini.
    slobodna vojvodina je jedino resenje za ovo izivljavanje
  • Racun 120.000

    28.09.2024 11:46
    Meni je stigao racun od 120.000 dinara kad su stavili novo brojilo i samo uzeli "stanje" sa tog novog brojila kao "potrosenu struju" umesto da je od tog momenta struja citana.
    Elem, samo su Dijana i Sanja uspele da mi rese problem pa kome znaci evo mejlova, molim redakciju da objavi -
    Dijana Banjanin ; Sanja Samočeta
  • Reaktor

    28.09.2024 10:24
    Redovi za trening
    Trpimo elektro eksperiment: stojanje u redovima, gde su računi?
    Elektro-Kovidotina!
  • Харалампије

    28.09.2024 10:02
    Краду они , нека краде и народ.
  • @021

    28.09.2024 09:59
    "Ajme nama", nisu svi nepismeni ali EPS i Elektrodistribucija jednostavno ne rade. Prva reklamacija preko portala kao zalba na neocitano brojilo (dosla potrosnja nula) a normalno smo boravili u stanu odbijena je posle 6 dana jer nemaju podatne o stanju (ono sto im je poslato/slikano nije prihvatljivo). Sledeceg meseca su izdali racun koji nije racunski tacan i izgleda je posledica nepravilnog rada softvera (dat prigovor i nije receno vec skoro 30 dana), rok za resavanje im je 8 dana. Obratio sam se trzisnoj inspekciji i oni su potvrdili prijem prijave, jos uvek nije stigao nikakav odgovor. Verujem da im ne radi novi SAP i da firma koja je dobila posao ne zna da ga implementira kako treba a sa druge firma koja je u vezi sa vlascu nema dovoljan broj radnika da ocitaju brojila pa umesto da ih ocitavaju oni izmisljaju stanja. Kada im procena promasi, korisnici se zale. Jednostavno i svi u EPS-u ti znaju ali tu firmu i dalje placaju.
  • To ste tražili

    28.09.2024 08:56
    Čekajte i plaćajte
    Niko iz Ministarstva energetike, Elektrodistribucije ništa ne saopštava u medijima zašto se ovo dešava sa računima. Za takve ste glasali, zato sad mogu da vam rade šta hoće. Od juna se neočitavaju brojila a traže da se računi sa fiksnim troškovima plate. Stručne ljude su sklonili a uposlili Grčiće na svim nivoima.

    Plaćate svoj izbor i nemojte sad da kukate.

    Jadni stari ljudi koji nemaju način da reklamiraju račune jer ne mogu da stoje satima u redu.

    Na sve to ova "opozicija" zviždi na sednici Skupštine grada. Sram vas bilo sve! Treba da se sklonite svi i da pustite stručnjake da rade poslove. Patrije sa nestručnim i nepoštenim ljudima su pojele ovaj narod.
  • Mirka

    28.09.2024 08:48
    To sto se radi u Epsu nema nigde.Svaki mesec redovi.Sto je najgore ljudi za djabe stoje,niko ne zna da im objasni sta i kako.Ti na salterima ne znaju nista.Oni kazu stavite u kutiju i uplatite koliko mislite.Nije kao pre...tapa,tapa izda ti novi racun sadobrim stanjem.Ne tu treba dobra motka pa po nesposobnjakovicima.
  • Čuj ovog tek

    28.09.2024 07:52
    Ima li neko broj telefona od tog nekog bosketa da ga ja nazovemo da pitam, pošto nam nisu dobri računi od kada je on preuzeo. Da ga ja lično priupita, neka pozove i jarane ako ga je strah.
  • NS

    28.09.2024 07:48
    Računi i krađa
    Mi sami javljamo stanje.Ipak nam je stigao račun oko 19000 hiljada(piše dug 10000 koji smo uredno platili).NEMAMO nikakav dug a redovno iz meseca u mesec piše.Uplatićemo samo 9000,mada je i to previše.U redu ne mogu da stojim satima,a i džabe su reklamacije.Kradu kako stignu.Treba ljudi da se pobunimo.Dokle više ti nenormalni računi????
  • potrosac

    28.09.2024 07:45
    Napravite nalog na eps portalu pa cete imati uvid u vasu potrosnju i uplate. Bez obzira da li placate elektronski ili u posti. Ako postoji greska mozete videti gde je i ko ju je napravio.
  • Laza

    28.09.2024 07:42
    Borba do kraja
    Raspad na vidiku. Armija politickih klimoglavaca ostace bez posla a nisu ni svesni.
  • Sramota

    28.09.2024 07:40
    Ocigledno smo ovce… vec je komentarisano da treba da se svi nezadovoljni gradjani i gradjanke okupe ispred eps-a sto podrzavam. Ali vidno nema volje za protestom… zato predlazem “laksu” alternativu: pisanje ministarstvu energetike kao nadleznom ministarstvu i prijavljivanje eps-a trzisnoj inspekciji za krsenje zakona o zastiti potrosaca… valjda ce biti volje za pisanjem mejlova kad vec ima za pisanje komentara…
  • Luka

    28.09.2024 06:12
    Da li neko od ovih novosadjana koristio klimu zadnja dva meseca?
  • Branislav

    28.09.2024 01:48
    Nusic se smeje u grobu
    Pa vi sad nemojte izaci na glasanje sledeci put jer pada kisa
  • Bot

    28.09.2024 00:31
    Red
    Sta pomisli jedan prosecan Bot, kada vidi ovako jedan veliki red?
    Da li ima uopste sa cim da pomisli...

    Tuga... tigra
  • 021

    28.09.2024 00:14
    Ajme nama
    Preko aplikacije napisete Postovani molim Vas da mi korigujete racun za taj i taj mesec. Ako nije ocitano napisete
    Ocitao sam tog i tog datuma.
    Npr
    Visa tarifa: predhodno stanje:0
    Novo stanje 150
    Niza tarifa predhodno stanje :0
    Novo stanje :50

    Ili ukoliko Vam je ocitano pogresno uzmite svakog prvog slikajte stanje brojila, zajedno sa porukom preko aplikacije mozete prikaciti i sliku kao dokaz.
    Napisete molim Vas da mi korigujete racun usled pogresnog obracuna
    I na kraju naravno kazete srdacan pozdrav.

    Prva reklamacija resena posle 7 dana
    Druga posle 24 dana
    Obe na moju korist jer sam bio neocitan

  • ja

    27.09.2024 23:54
    ma opusteno
    ma ne brinite za racune i ovako uskoro nece ni biti struje jer je vecina el. montera i el.inzenjera otisla iz eps a novi se ne prijavljuju na konkurse tako da nece biti ni racuna
  • Pogledajte se

    27.09.2024 23:48
    Znate zasto se ne bunite na prevare i kradje? Zato sto je velika vecina ista takva a kojima odgovara sistem muljacine i prevare. Volite da varate, lazete...Kada se promenite onda cete se valjda pobuniti.
  • ja

    27.09.2024 23:46
    ljudi
    shvatite da nema ko da cita brojila .,elektro monteri ,el. inzenjeri i citaci su pola ako ne i vise napustili eps ostali samo direktori - multi milioneri i kancelarijski glasaci radnika skoro da nema ., mene brine ko ce da popravi kad nestane struja ...,na konkursu u eps-u im se smejali kad su culi za uslove za el.montera i el.inzenjera i ni 1 se nije zaposlio
  • Realista

    27.09.2024 23:35
    Sistem nije zakazao!
    To je sistem. Glasali ste, sad čekajte u redu 5 sati, nećete postići ništa tim čekanjem, onda malo protestujte, ni time nećete ništa postići... rulja će zauvek biti samo rulja.
  • Tanja

    27.09.2024 23:28
    EPS
    Sigurno ću tužiti EPS.. Pola godine neočitano brojilo, stara skinuta.. Nova stavljena.. Sa novim brojem... Brojila.. Oni šalju dug na neočitano brojilo.. Pa to ni debil nebi znao da očita, neočitano..kad je uvek 0...a dug 100000... Kome mi punimo račune... Pitanje... Pitaću na sudu??
  • Dobro veče

    27.09.2024 22:58
    Ma idemo ponovo svi zajedno:
    Veseli se srpski roBe!
  • Timko

    27.09.2024 22:39
    Potrebno je da se policija i tužilaštvo uključe u raščišćavanje ovih muljavina u EPS-u.
  • Ajme Nama

    27.09.2024 22:01
    Molim, ako može neko ko je imao reklamaciju, a uspeo je da "pobedi" lopove, da opiše kako to ide. Da li su upisali veću potrošnju koja se ne slaže sa stanjem na brojilu ili su koristili operaciju množenja.
    Ozbiljno pitam.
  • Particulare matter

    27.09.2024 22:00
    Zna narod da nam je ovo Amerika i zapad smestio pa čeka u redu da se zahvali rukovodstvu naše države na čelu sa Aleksandrom Vučićem za najjeftiniji struju u regionu i da kažu da će ponovo glasati za njega.
  • Goran

    27.09.2024 21:54
    Nesposobni EPS. 50 godina je moglo da se dostavlja i ocitavaju brojila po Vojvodini. Ljudi izmislili auto bez vozaca da ide a vi ne mozete pravilno da ocitate desetak brojeva i otkucate kako treba.
  • Ja

    27.09.2024 21:51
    Trazite od njih lepo izvod otvorenih stavki u prethodnih 5-6 godina, onda to sve pokrijete racunima. Ukoliko placate elektronski, mozete u banci izvaditi sve uplate za godinu dana, nije bas jeftino ali to je dokaz koji vazi i na sudu.
  • bora

    27.09.2024 21:46
    nuklearke
    Predsednik iz Njujorka lobira za nuklearne elektrane.Zamislite
    ovim kadrovima koji neznaju da ocitaju brojilo date da upravljaju
    neklearnim elektranama.
  • Miki

    27.09.2024 21:33
    Problem je sto drzavna preduzeca ne snose nikakvu odgovornost za svoj nerad i za nemar. Ne placaju nikakve penale, a svu stetu nadoknadi drzava. Doklegod se to ne bude promenilo, nema nam napretka. Sramota i nedopustivo.
  • Fuj49

    27.09.2024 21:33
    e-QQ
    Digitalizacija je uspela. Zato sve ide ovako glatko.
  • nn

    27.09.2024 20:49
    bez dobrog naslova
    vidi se iz aviona da struka struno mulja i to im prolazi mesecima
    niko da ih uvati za gusu i pritegne, jer i vladar sa svojim slugama isto tako strucno-strukovno mulja mulj
    a narod u mulju i redovima nestrucno trpi
  • Maja

    27.09.2024 20:41
    Ovaj cirkus sa strujom je zreo za jedan bojkot,Tri meseca da niko ništa ne plati pa nek isključe ceo grad.Ovo je prevrsilo svaku meru.Bavim se samo računima za struju.Ovde nisu ocitali,onde lupili,na drugom mestu račun 100000 din…Najgore mi je objasniti podstanarima strancima o čemu se tu radi.Ljudi ništa ne shvataju,misle da nismo normalni,da ih nešto muljamo….
  • bb

    27.09.2024 20:34
    dugačak red
    EPS dugačak red ne dotiče, ali ako napravite lanac i blokirate ih da ne mogu kući ,rešiće, budite sigurni.
  • ex Pezos

    27.09.2024 20:19
    PITAM SE
    Već koji mesec maltretiraju građane u redovima , a da se niko ne nađe da pomogne , zaštiti te građane . Neki u u komentarima pominju blokade , neki TUŽBE . Ne mogu da verujem da se bar ADVOKATI nisu našli u prilici da omaste brke .
  • Lu

    27.09.2024 20:12
    Komentar
    Tužiti jedino resenje
  • Joca

    27.09.2024 20:03
    Bio i ja u tom redu pre jedno dva meseca. Ako podnosite prigovor reći će vam ovo:

    "Fotografišite brojilo, donesite fotografiju (može i na telefonu/tabletu), priložiti ličnu kartu vlasnika."

    U prevodu opet čekanje oko 3h. Problem je što ja unutar njihovog radnog vremena jako teško mogu da izdvojim to vreme. Tako smo glasali. Kradu i ja to znam - ali im ne mogu ništa.
  • Ako Boga znate!

    27.09.2024 19:57
    Obratite se građanima!
    Da li ima živa osoba u Elektrodistribucija Novi Sad da se obrati građanima i objasni zašto se ne očitavaju stanja brojila na brojilima za daljinsko očitavanje??
  • Tacno

    27.09.2024 19:45
    Eds je kriv
    Epss tj Eps obracunava ono sto oni odnosno mozda i neispravna nova brojila obracunaju mozda prilagodjena drugom naponu vezano za eu.
  • NS3

    27.09.2024 19:33
    U red pravac Vučić.
  • Ajme Nama

    27.09.2024 19:24
    Da li kradu stanjem na brojilu ili na matematici u obračunu.
    Ako se odnese stanje sa brojila, da li reaguju ili kokošarski lažu i kradu?
  • Caca

    27.09.2024 19:23
    Kradu narod
    Za avgust sam za 11 dana dobila veći racun u odnosu na jun I jul.
    U julu nisam bila nedelju dana u stanu do 20 avgusta i zato mi nije jasno?kako ako je potrošnja manja meni stižu veći racuni,a živim sama.
    Isto i prošle godine mesec i 15 dana nisam bila u Srbiju račun mi je stigao kao da sam bila u stanu i trošila struju,žalila sam se odbili su moju žalbu kao neosnovanu.
    Niko tamo ništa ne radi,a kradu nam iz očiju ,jer oni misle da smo mi maloumni da ne znamo ništa. Lopov do lopova,ništa ne rade a primaju plate dobre.Pola njih je na spisku za plate a njih nema po pola godine ni da se pojave da ih vidi portir.
    Treba da odemo ispred EPS i da se ne pomeram dok nam ne objasne odakle tako veliki racuni.
  • Nenad

    27.09.2024 19:22
    Vreme je za protest!
    Navikli smo na svakakve vrste zlostavljanja ali ovo što radi eps već prevazilazi sve granice. Da li smo ovce ili smo ljudi da ovo ovako trpimo?! Da li postoji neki zakon ili se on primenjuje samo kada se treba iživljavati na običnim ljudima? Svi oštećeni građani treba da se okupe na protestu ispred EPS, pa kada osvane par hiljada nezadovoljnih ljudi...!! Ovo je kriminalno!!
  • Građani

    27.09.2024 19:17
    Kontrolišite očitavanje
    Elektrodistribucija da prijavi u svakoj zgradi kada očitava brojila da stanari ili upravnik budu pored brojila da kontrolišu šta su upisali.
  • Miks

    27.09.2024 19:07
    Samo blokada,da ne mogu da udju na posao.Ovo je kradja veka.
  • citalac

    27.09.2024 19:00
    Ni kurta ni murta
    plajvaz
    Kad te mrzi da čekaš u redu na izbornom mestu, onda sada čekaj ispred Elektrovojvodine.

    Slušaj nikad neću glasati za prošle lopove da bi smenio ove lopove. NIKADA. To implementiranje da smo lenje budale koje ne shvataju šta da su ligaši i demokrate sa SNS pola njih je prešlo kod AV zbog para a SNS im je oprostio lopovluk i nema krivičnih prijava.

    Što se tiče struje račun je stigao uvećan ali zato što nisu proknjižili. Uvidom preko sajta vidi se manji iznos mada i tamo kasne po par nedelja, U 21 veku interneta oni proknjižavaju nedeljama onlaine uplatu.
  • Daca

    27.09.2024 18:59
    Odsad ako nema računa do 20-tog neću ni da im plaćam , jedino ih tako možemo opametiti
  • NS1

    27.09.2024 18:22
    Dali elektrovojvodinu (eps) prvatniku da ocitava i obracunva a col centar u zloglasnom gradu bg.ovo je 6 uvecanje racuna od "prvatizacije"i eps posluje pozitivno na krdji nas iz Novog Sada koji smo jedini u srbistanu redovne platise,dobijes racun 29 u mesecu a popust vazi do 28,glasali ste dobili ste.
  • Kupac

    27.09.2024 18:08
    Molim građane,
    da naprave razliku između EPS-a i Elektrodistribucije Srbije.
    EPS je AD, Elektrodistribucija je JP.
    Elektrodistribucija isključivo očitava brojila i na osnovu očitanih stanja EPS samo uradi račun.
    Slažem se za većinu kritika, ali masovno se kritikuje EPS (koji nije idealan, daleko od toga), ali ovde najveći problem pravi distribucija zbog neočitavanja, lošeg čitanja ili kako god. Tako da i ako dođete do šaltera, EPS samo prosledi distribuciji, jer se EPS ne bavi tom problematikom.
  • Sone

    27.09.2024 18:08
    Racuni
    Ljudi svi u tuzilastvo podneti krivicne prijave a zatim tuzbe za naknadu stete.
  • Plaćač poreza

    27.09.2024 18:07
    Sledeći mesec će Vučić duplo veće račune da vam ispostavi.
  • Detelinara

    27.09.2024 18:04
    Zalio sam se 3x, 2x uvazili, 1 nisu osg, placao po svojoj prosecnoj potrosnji i stanju na satu. Od avgusta stize ok.

    Samo se ZALITE i ne odustajte!!!
  • Savica

    27.09.2024 17:55
    Predsednice,ministarko,gradonacelnice dali vidite ovo...
  • NEKO

    27.09.2024 17:53
    Evo
    78 komentara. Pa sedite i tipkajte, a da se toliko pojavi i blokira raskrsnicu ispred, rešilo bi se odmah. Tipkajte...
  • Duško

    27.09.2024 17:53
    Ja sam takodje dobio uvecan, ali posto sam podstanar, nisam hteo da vuglim staru zenu na koju je stan tamo. Tako da cu morati nekako punomoc da resim da bi mogao da idem i maltretiram kao oni mene.
  • maja

    27.09.2024 17:52
    salter sala
    U samoj salter sali je jos veca guzva.Danas je na suncu bilo 35 .
  • plajvaz

    27.09.2024 17:50
    Kad te mrzi da čekaš u redu na izbornom mestu, onda sada čekaj ispred Elektrovojvodine.
  • Svi bubrezi u loju

    27.09.2024 17:44
    prijavastanja.ns@ods.rs
    Opozicijo, i vi primate pare iz budžeta! Gde ste sada da se borite da pomognete građanima u ovom javašluku sa strujom? Duvanje u pištaljke nikome ništa ne pomaže.
    Mora se konačno saznati ko očitava brojila, kada ih očitava, do kog datuma stižu računi ili će svi građani sami očitavati i sami prijavljivati stanja
  • Pera

    27.09.2024 17:36
    @Aco
    Ko je dobio ispravan račun i ne treba da se žali. Međutim kad i na mail stigne pogrešan i na portvalu uvid u račun stoji pogrešan ne vidim drugi način nego im objasniti na šalteru pošto na mailove ne reaguju. Greška inače samo nekoliko desetina hiljada.
  • Ne kukajte

    27.09.2024 17:35
    Glasali ste za ovo
    Računi stigli neočitani a oni ugradili brojila za daljinsko očitavanje.

    Glasali ste za ovo, sad stojte u redovima za reklamacije.
  • Dejan

    27.09.2024 17:12
    Elektro Vojvodina
    Dok je bila elektro vojvodina, ovakvih problema nije bilo.
  • /

    27.09.2024 17:11
    /
    @aco
    do 25og nije bilo racuna na onom njihovom 'uvid u racun'
  • Pera

    27.09.2024 17:08
    Samo tuzba
    Tuzba za nameran pokusaj pljacke i da vidis kad dodje pet hiljada tuzbi kako ce da se unormale.
  • Zebra

    27.09.2024 17:06
    Čist lopovluk, pa ako prođe, prođe…
  • kozak

    27.09.2024 16:57
    napreDNO
    Kod nas na Naselju u zgradi pre 3 meseca postavili daljinske strujomere. Tacno 3 meseca nam stizu racuni koji nisu ocitani. Dok smo imali one stare sa osiguracima sa licnama redovno su se ocitavali. To je ta napredna digitalna Srbija. Kunu se u digitalizaciju, a pola Srbije nema ni kanalizaciju.
  • Kuzman

    27.09.2024 16:55
    A sad je jasno zašto je Andrej dobio tahikardiju iznenadio ga račun od eps-a
  • gradjanin

    27.09.2024 16:44
    proverite i "popuste"
    Takodje u pbracun za redovnog placanja zaborave 5% popusta a u pretplati ste, sa uvek na vreme izmirenim racunima...

    Proverite, za svaku sitnicu zalite da ne budete opljackani ni za jedan dinar.
  • Izdajnici

    27.09.2024 16:35
    Bes naroda je sve veci, niko se nece buniti kada se ovo bude prodavalo, cilj je postignut.
  • Nesposobnost

    27.09.2024 16:35
    Rok za popust nije produzen
    https://www.021.rs/story/Novi-Sad/Vesti/386105/EDS-otkrio-zasto-kasne-julski-racuni-za-struju-Rok-za-popust-produzen-do-5-septembra.html

    Prošli mesec je najavljeno da će rok za popust produžen do 5. septembra zbog kašnjenja računa. Ovaj mesec računi ponovo kasne a ovaj popust nisu obračunali. Račun plaćen 2. septembra i uplata se i ne vidi na računu niti je obračunat popust. Kako bi tek komplikovanije stvari rešavali. Šta im je teško da obećaju. Prigovor poslat. Status - u rešavanju.
  • Ovosadski

    27.09.2024 16:35
    Kome od starta nije bilo jasno da ne može ovo ovako 100 godina da funkcioniše, da umesto stručnih ljudi zapošljavaš svoje ortake koji ne dolaze na posao, kumove, šogore, popove, lopove.. Taj nije normalan. Ovo je u jednom momentu moralo doći do tačke pucanja, upravo je ovo taj momenat. Šta dalje i kako, bog nek nam je u pomoći.
  • SNS

    27.09.2024 16:34
    BOT
    Ja ne znam zašto kukate. Sve je u naj boljem redu. Tako ste glasali da biste čekali po redovima, jeli salame, paštete i jaja od 11din. Nema šta d kukate jer tako ste glasli. Kome se ne sviđa nek ide preko grane.
  • Kamiondžija

    27.09.2024 16:33
    Za poslednja 3 meseca uložio 3 prigovora koja ignorišu. Prvi put ukrali mi 700 kwh, drugi mesec mi nisu očitali brojilo, a trećeg mi naplatili ta dva meseca kao da sam potrošio u jednom, pa još "malo" dodali. Lopovi. Ne znam kako vi ali ja planiram da ih za taj njihov lopovluk tužim sudu.
  • Otpornik

    27.09.2024 16:28
    Jos malo pa gotovo
    Cim se predstavnici vlasti i resornog ministarstva ne oglasavaju, znaci da pakuju EPS za prodaju. Po starom dobrom receptu, stanje u firmi treba da bude sto losije da bi se postigla sto niza prodajna cena.

    Secate li se secerana "za dinar"?
  • Čiča

    27.09.2024 16:27
    nepostojeći
    Kao što su nepostojeći troškovi na računima tako u Elektrovojvodini ima desetak a možda i više nepostojećih zaposlenih. Ja lično znam jednog koji radi u Elektrovojvodini a nikada nije bio na poslu, nema radno vreme, nema radno mesto. Samo prima platu. Ne smem ovde da objavim njegovo ime. Pa ta plata mora nekako da se naplati od građana.
  • 021

    27.09.2024 16:23
    Dva meseca (jun i jul) ulazem prigovor preko apl zbog ne ocitavanja , oba puta mi je korigovan racun, i za avgust ocitano. Ja zadovoljan. Bravo eps
  • Паја

    27.09.2024 16:21
    Шта кажете, сви мирно чекају у реду? Само и даље будите мирни и чекајте док вас краду.
  • pjv

    27.09.2024 16:17
    nemaju stida
    Danas mi stigao racun i ja i sto sam uplati po njima izgleda nisam. Sta to znaci ja sam uplatio sns-u a ne epsu. Pa sad traba epsu pa sledeci sns-u. Tako ispada zar ne.
  • Samo pitam

    27.09.2024 16:07
    Da li elektrovojvidina za obračun koristi onaj SAP program što je gradska uprava kupila i platila dva puta u osam godina???
  • kmečite kmetovi

    27.09.2024 16:03
    Ne razumem ove ljude.
    Neko te otvoreno pljačka, a ti odeš kod tog istog da se žališ što te je opljačkao, i tako svaki mesec posle svake pljačke.
    Da li ste vi ljudi svesni da to nisu nikakve greške već namera? Jedva čekaju da onima koji ne mogu da plate pošalju njihove pajtose izvršitelje da im uzmu stan.
    Vi umesto da se bunite, vi se žalite i molite, a takve ljude bez dostojanstva i bez spremnosti da brane svoju imovinu, ne poštuje niko, niti od njih zazire.
  • Gari

    27.09.2024 16:01
    Pljačka
    Računi Maj 3,5 k, Jun 9 k, Jul 12,5 k, avgust 19 k. Bojler, jedna ringla i tri sijalična mesta. Na poslu do 16.00 h i počinak u 24.00 h iz tanjir duoe.Prošle godine 2,5 k tokom cele godine. Garsonjera 20m2. Katastrofa šta rade..
  • Maja

    27.09.2024 16:01
    Racuni za struju
    Prosli mesec sam cekala 5 sati da dodem na red i usla na salter za reklamaciju doticna gospoda mi kaze da ssm nepismena a racun 5 pita veci od stvarnog ja nepismena a ona nezna koji je broj sata i ide da pita kolegu za pomoc toliko o radnicima a neljubaznost na nivou a zive i kao zaraduju platu od nas potrosaca
  • hahaha

    27.09.2024 15:58
    ako je neko voljan da napravi udruzenje nezadovoljnih potrosaca struje, odmah cu da doniram 1.000 dinara, uclanim se i sa momirovicevim jajima od 11 dinara da im gadjam zgradu, makar ona dva jaja dnevno iz sledovanja
  • M

    27.09.2024 15:54
    Kakva je situacija u EPS EDS Novi Sad računi će vam biti najmanja briga
  • Rešenje

    27.09.2024 15:54
    Šaljite im e-mail, ako vam ne odgovore, pošaljete prijavu tržišnoj inspekciji koja mora da reaguje. Pa kad tržišna dobije mnogo zahteva, moraće nešto i EPS da preuzme. Sva objašnjena su na Efektivinom sajtu.
  • Željko

    27.09.2024 15:54
    Treba najaviti protest blokirati Bulevar Oslobodjenja, menjali brojila pa to sve debelo naplatili "šta je oznaka na izvodu reklamacija i na to zakačena cifra od 20000 din."
    Sramotno što stresiraju i starije gradjane,sada je dosta ..
  • Vojislav

    27.09.2024 15:53
    Norveski strucnjaci i Boske
    Pa zar nije Vucic spominjao norveske strucnjake, koji su najbolji na svetu za elektrodistributivne firme?! Dok oni nisu dosli eps je bar prema potrosacima bio korektan. Pravilno i na vreme ocitana brojila. Racun na vreme. Sluzba za reklamacije ok. Danas im se srusilo sve! Imas portal sa netacnim podacima. Reklamacije ne javljaju se na telefon. Pola grada pogresno ocitano. I to se sve dozvoljava!? Bravo norveski strucnjaci i Vucic koji vas je doveo!!!
  • Sremica BRANKA

    27.09.2024 15:51
    Kakva inspekcija,sud i bakraci
    Pisite vrhovnom Ajatolahu Vucicu,on je vrhovni Kadija.
  • narod bez cojones

    27.09.2024 15:50
    ne zaslužuje bolje
    Kukanje po internetu i reklamacije ništa promeniti neće.
    Oni nas smatraju budalama i pljačkaju.
    Shvatite to.

  • Čekaj

    27.09.2024 15:47
    Stani
    Ala ih je popravio onaj skupo plačeni menadžment tim "norvežana"... Tika Špic nije dramski lik, on stvarno postoji i evo mi se ovde dopisujemo sa njim. Pa MI smo smešni a njima se može.
  • Novi Sad

    27.09.2024 15:45
    Ja nisam bio u stanu do 12 avgusta stan je bio potpuno prazan i potrosnja skoro 0 kilovata do 12.og..Dobio sam racun 10% manji samo ne zelim da sada pricam koliki mi je racun jel ja inace placam veliku struju ali sada sam shvatio da oni to izgleda po nekom programu salju nema to veze sa potrosnjom..Opasni lopovi.A racun nisam ni dobio do danas nego sam saznao koliki mi je racun preko poznanika..
  • Danko

    27.09.2024 15:36
    Cudjenje
    Vi dobijate racune za struju??
  • Memorandum

    27.09.2024 15:31
    A šta kaže ministarka = jedini član Skupštine EPS-a?
    Prezauzeta? Mnogo radi? Svaki dan po jedan potpis na neki memorandum. Kina, Azerbejdžan, ... Ima li dovoljno država da ministarka svaki dan stavi svoj potpis na po jedan memorandum?
  • Vlad@

    27.09.2024 15:30
    !
    Kako to mislite uvecani su bez razloga??? Naravno da je sa razlogom…. Sns trpa pare u dzepove…. Jel vam treba jaci razlog?? I treba da trpa pored ovakvog glasackog tela….
  • Annie

    27.09.2024 15:30
    @Neko
    Elektroprivreda Srbije NIJE Elektrovojvodina!!
  • Duca

    27.09.2024 15:29
    Lap Drp drugari
    Poljoprivrednici su se prošle godine izborili da im se ukine naplata odvodnjavanja , nažalost mi koji cutimo , obicni gradani i dalje placamo ovaj lopovski namet . Znaci ako želimo da nas ne pljackaju moramo i mi na ulice
  • Lale

    27.09.2024 15:29
    Pa kako drugacije da pokriju gibitak i velike plate, nego preko uvecanih racuna gradjana
  • Particulare matter

    27.09.2024 15:29
    Beogradski razbojnik
    Particulare matter
    24.09.2024 • 11:47
    Srbija će opljačkati i pokrasti sopstvene građane. A građani Srbije će kriviti Ameriku da pljačka po svetu.
    Ponavljam svoj komentar sa ovog portala na vest od pre tri dana na tekst: Struja je skupa, zima dolazi-a šta će Srbija?
  • Aco

    27.09.2024 15:26
    Koji je to iznos, kolika razlika zbog koje vas ne mrzi da čekate u redovima?

    Drugo, kakvi neradni dani? Kakvo kasno izdavanje računa? Došao mi račun na e-mail, ja kliknuo telefonom na QR kod i platio.
  • Spiridon Kopicl

    27.09.2024 15:25
    eps, ne zasluzuje velikim slovima, je ubedljivo najgora firma kada je upitanju odnos zaposlenih i onih koji zaista, stvarno, fizicki dolaze na svoje radno mesto.
    Dakle, do radnog ucinka pojedinca jos nisam ni stigao.....
  • Mojsije

    27.09.2024 15:23
    Ju ju
    Pa sta!!!
  • vladaNS

    27.09.2024 15:21
    ?
    Čekaju tri-četiri meseca, ne očitavaju brojila i onda to lepo sve posle par meseci spakuju u jednu extra crvenu tarifu sa pet šet cifara. Naravno treba platiti režimske uhlebe, neradnike, krezubu bulumentu, lobotomirane botove i ostalu poslušnu bagru, nepismenu bez mozga i savesti . Pozdrav iz Vojvodine
  • НН

    27.09.2024 15:19
    ... тотални распад ...
    ... за једно бројило у кући "ратујем" скоро три месеца, пишем приговоре и дописујем се нон-стоп, рачуни за јун, јул и август, ужас, класичан одговор на мејл: примили смо вашу представку, обавестићемо вас и крај приче, на телефоне за рекламације се нико не јавља, чекао у редовима, чека се 2-3 сата, коначно доспем на шалтер, почнем да причам о проблему рачуна за јун и надаље, лик ми даде папир да упишем последње стање и оде с шалтера, џаба му причам да имам проблем с старим рачуном, није се вратио десетак минута, на крају сам и ја отишао ...
    ... на другом бројилу добио рачун старо стање ВТ 107, НТ 10, ново стање ВТ 107, НТ 170, обрачунали за ВТ 107 и НТ 53 киловат сати, нису се потрудили ни да одраде тачно једну рачунску радњу за ВТ и НТ ...
    ... не знам шта је већа брука то што су ови су купили "шкљ" софтвер који не израчунава разлику два стања бројила или имају неписмене стручЉаке који ручно уносе податке ...
    ... прво је за кривичну одговорност и одузимање комплетне имовине за штету коју су нанели грађанима и фирми, а друго је за моментално отпуштање с посла ...
  • pitate Dokle više

    27.09.2024 15:18
    pa dokle god građani budu plaćali račune sa sve protivzakonitom kamatom ili unapred bez dostavljenog računa i očitanog stanja, stajali danima u redu kao stoka pred klanicom, mirili se sa odbijenim žalbama, itd.
  • nisam djole

    27.09.2024 15:18
    mi nismo veverice
    Vi koji cekate u redu za reklamacije, ko moze, najbolje je da dodjete u 7 h ujutru. Posto salter za reklamacije radi do 15 h, nema potrebe da dodjete medju poslednjima u "kilometarskom" redu oko 13 ili 14 h, jer cete cekati najmanje 2 sata i na kraju necete moci da reklamirate racun zbog kraja radnog vremena i moracete sutra doci i onda opet cekate u redu.
  • Razocarana

    27.09.2024 15:18
    Doslo na naplatu stranacko zaposljavanje "strucnih ljudi". Zamislite kako ce tek da bude za koju godinu kad od u penziju ljudi koji znaju posao i najvaznije hoce da ga rade a ostanu ovi sto ne znaju i jos gore nece da rade jer su dosli preko stranke da nista ne rade. I kako u epsu tako ce biti i u svim ostalim drzavnim ustanovama.
  • TsiBB

    27.09.2024 15:16
    Novi Sad,Vojvodina,Srbija
    Pa za koga ste glasali?
    Trebalo bi režimlije i apstinenti stati na kraj reda, dati prednost glasačima opozicije koji trpe posledice tuđe gluposti.
  • Bbb

    27.09.2024 15:14
    2222
    Pa narode koliko mozes ovo da trpis?
  • NS

    27.09.2024 15:14
    Ovo je prevršilo svaku meru...Računi stižu zadnjih meseci oko 26,27-tog u mesecu,nerealno uvećani i niko ne preuzima odgovornost???Sto se sad ne oglasi Gradonačelnik,premijer,direktor EDS?Siroti ljidi gube sate zbog necijeg nerada i javašluka.Treba inicirati građansku neposlušnost i da niko ne plaća račune dok se neko iz vlasti ne obrati,preuzme odgovornost i izvini narodu!!!
  • Igor

    27.09.2024 15:11
    Eps
    Ništa novo !!!
  • Xyz

    27.09.2024 15:11
    I
    Vec 2 meseca nema racuna-placam po aplikaciji uvid u racun i fotografijama brojila svakog prvog u mesecu.Treba da odobre i 50,00 din za neposlat rn.Uzas od firme, sistema...
  • Cvele

    27.09.2024 15:10
    Cvele
    Umesto da narod ustane i otera gulanfere oni cekaju u redu! Mi iz 90-nismo nikada izasli mentalno i sto je najgore tonemo u srednji tamni vek!
  • Zoran

    27.09.2024 15:07
    Račun
    Neko dobije uvecan, drugi sa obavezama iz prethodnog perioda.
    Meni racun nije stigao vec 4 meseca. Placam a ne znam ni sta placam i to u fix iznosu... Tuzno
  • Jakobsfield

    27.09.2024 15:04
    Račun za struju
    Pa to bi trebala da bude tako jadnostavna stvar... Ali, teorija velikih brojeva. Ljudi koji čekaju ispred šaltera, ali koliko je onih koji kažu, ma plati, neću da se za par hiljada patim ispred šaltera 3 sata. Velika je o muljaža. Ko i kako očitava brojila, ko brine o softveru... Nešto se ne sećam da je takvog nečeg bilo dok je postojala Elektrovojvodina. Inače, mislim da bi se Tisa i zvanično trebala nezvati Severna Morava. Pa barem da znamo na čemu smo.
  • EV radnik

    27.09.2024 15:03
    To su sve rusi krivi mi smo ruska gubernija....
    Buaaaaa. kako da ne napriman kadar sa privatnih fakulteta. Pravnici ekonomistkinje filozofi psiholozi. A ko radi ??? Inženjer i tehničar nije primljen 4 godine. Eto vam podatak.
    Dosta su ih i napustili što bi se ovde mučio kada privatno može mnogo više da zaradi.....
    Ima ih još što su napustili a bili radilice. Ali koga to sada zanima.
    Bitno je da svake godine primimo par pravnica sa privatnih fakulteta. A svaki slučaj se gubi na sudu. Ali nema veze.
  • Marija

    27.09.2024 15:01
    Nesposobnjakovići napredni!
  • Neko

    27.09.2024 14:58
    Nije đžaba rečeno mnogo pre
    Država u državi. Od uvek bila Elektrovojvodina i njima slični!
  • Mile

    27.09.2024 14:57
    Sramota
    Istetajte te bubašvabe iz fotelja da nose račune. Puna zgrada ljudi 7 spratova, a računa nema pa nema. Prošao, pola njih penzioneri čekaju, na izmaku snage na 30C.

  • skep

    27.09.2024 14:54
    Nezvanični odgovor iz tržišne inspekcije: dobili su instrukciju od ministarstva da ne idu na teren zbog prijava protiv EPS-a.
  • milan

    27.09.2024 14:54
    pakistan
    Kakva je to magla kakav mulj, šta li se događa sa ovom zemljom i nama svedenim na nivo polu-ljudi.
    Ovo je neverovatno, kradja milijardi evra svakog meseca, promenjen je žiro-račun drugi put ove godine, meni na firmu dolazi cele godine račun u proseku od 5-10 dinara poseban, svaki put ga platim 100 dinara, i nikad se ne "ispegla" taj dug/porez na budale ili šta je već ta stavka.
    U jedan ulaz dolaze računi u stan, u drugi, ista zgrada samo drugi ulaz ne dolaze. Stvarno da smo ljudi i da imamo dostojanstva, trebao bi bojkot plaćanja da vidim oće li utvrditi ili neće.
  • sramota

    27.09.2024 14:52
    Rad, odnosno NERAD, EPS-a je sramotan! A mi cekamo u redovima... Inace, pozivam sve gradjane i gradjanke koji imaju probleme sa racunima za struju da pisu na email za reklamacije EPS-a. Posto na to verovatno nece odgovoriti iako su zakonom obavezni da to urade u roku od 8 dana, pozivam i da se pise Ministarstvu rudarstva i energetike (oni su nadlezni za rad EPS-a), kao i Trzisnoj inspekciji zahtevajuci da pokrenu postupak provere rada i poslovanja EPS-a (oni su nadlezni i mogu da ih kazne za ovo sramno ponasanje).
  • Mare

    27.09.2024 14:52
    "Zamenik zamenika"
    kada se podnese zalba na salteru izdaje se potvrda o podnetoj zalbi, datum, vreme, itd.

    taj lopovluk ce funkcionisati dok neko ne izazove opstu opasnost, da se tako izrazim...
  • Nikola

    27.09.2024 14:51
    Haos nesposobnih
    Očigledno su ih hakeri zimus dobro klepili, pa jadni ne znaju kako da se oporave. Novi softver ne valja, uplate ne rade, kartice čitaju za svaku uplatu(ranije ukupno), računi kasne, aplikacija "kasni" sa podacima, šaltersko osoblje nesposobno i osorno... Rasulo!
    Novi račun izdat 24.9.,plaćanje do 28.9.(nedelja).četiri dana, dva neradna? SNS kadar i Mićine diplome!
  • Janko

    27.09.2024 14:50
    Sramota sta to bese
    Ovo je nevidjen cirkus
    Pa na racunu nema broja ziro racuna po sto su eps prodali promenjen je racun nije vise 845...
    A koji je sad Bog zna
    Dakle na računu koji salju eketronski na ziro racun
    Jadno da jadnije nemoze biti
  • pajo patak

    27.09.2024 14:48
    jednom napisao na ovom portalu
    EPS- zvuči kao ozbiljna dijagnoza.
  • 0FG

    27.09.2024 14:47
    Glasali ste i nosili spiskove - uživajte u onoj litri ulja i kilogramu brašna.
  • Saša Novi Sad

    27.09.2024 14:45
    Samo smena vlasti...
    Srbina spasava...
  • BM01

    27.09.2024 14:41
    Užasno stanje
    Nama su u ovom momentu kad su krenuli da kasne ili ne dolaze racuni menjali analogna brojila za digitlana. Racun kasni il ne dodje al je potrosnja znatno neosnovano uvecana sa digitalnim brojilima na koje se svi zale da su u odnosu na pre racuni dosta veci al da su ljudi isto koristili struju u svojim domacinstvima. Hvala nestrucnoj ekipi iz montopa koja je ugradila iste i ta savremena digitalna brojila se i dalje ocitavaju “ peske”
  • Mile

    27.09.2024 14:40
    Strašno...
    ...kako pi£aju po nama..
  • Gari

    27.09.2024 14:40
    Ima nas mnogo vise nezadovoljnih, ali zbog obaveza ne stizemo da ulozimo reklamaciju. Tuga sta im se sve moze.
  • Rezultat neglasanja

    27.09.2024 14:35
    Kada NS dozvoli da postane Boske!
  • Daja

    27.09.2024 14:35
    Ovo stvarno već prelazi zdrav razum! Upustili su se u posao koji ili ne znaju ili neće da dovrše. Očigledno super plivaju u haosu i mutnoj vodi da bi namakli novac. Žaliti se kome? Ništa ne uvaže, čak i ako je očigledno, kažu izmirite dug pa se žalite!
  • Deda Mile

    27.09.2024 14:31
    Sram vas bilo
    A računi za odvodnjavanje stižu svake 2 godine , samo za građane vojvodine koji poseduju kuće i par ari placa .
  • Dušan

    27.09.2024 14:30
    Racuni
    Sad kad se vrati Ivan Radojicic iz GSPa u Elektroprivredu ima tek onda da nam svane,kao sa polovnim autobusima iz Svajcarske
  • Miroslav

    27.09.2024 14:29
    Užas! Nema kraja ovom maltretiranju. I niko da odgovara!
  • skimmer

    27.09.2024 14:29
    Nama su uvećani dug od 35.000,00 umanjili na 25.000,00 bez ikakvog objašnjenja kada i na osnovu koje potrošnje je napravljen. Opet se žalimo...Ovo će biti jednom mesečno stojati u redu celo jutro da bi se žalili na nešto što se lako izračuna.
  • SG

    27.09.2024 14:25
    Neko se sa nama zeza, da ne kazem nesto prostije!
    Kaze mi zena koja popisuje da ona posalje jedno stanje, oni odstampaju drugo.
    Najuriti parazite koji sede u foteljama i koje mrzi da rade.
  • Pera

    27.09.2024 14:23
    Stera
    Kada su IT strucnjaci i administracija tamo partijski zaposleni. Jel se seca neko one price o likusi sto je htela da prijavi da u elektrovojvodini ljudi preko veze i da samo sede ceo dan pa je imala problema u zivotu, nije tako stara prica? I struja je socijalna stvar, kako mogu da se hvale da su napravili miljardu dobitka? Milijardu dobitka na socijalnoj stvari? A da ne pricamo o blatu u uglju...
  • Zamenik zamenika

    27.09.2024 14:22
    Jedina žalba za koju imate dokaz da ste je uložili je preporučenim pismom ili mail-om. Na taj način imate dokaz o uloženoj žalbi u slučaju neke pravne procedure ili odlaganje roka za plaćanje ili čekanja odgovora na žalbu na koju vam EPS MORA odgovoriti .

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna