Ljudi kojima je ovde glavni problem sam racun ne vide sumu od drveta. Ovo je samo jedan mali deo njihovog maltretiranja naroda. Oni mogu da nas gaze bukvalno (u saobracaju) a da ne odgovaraju a gde nece ovo. Trebali bi svaki dan da protestujemo na smenu, da bojkotujemo sve njihove programe, firme kafice ... Unistili su sve institucije bukvalno, svi mladi odlaze iz zemlje. Kako ovaj narod moze biti tako netolerantan jedno prema drugom a tako tolerantan prema ovoj tlaćiteljskoj vlasti.
Pre nedelju dana je poginulo 5-oro, od toga troje dece jer je neko odlučio da se pravi vojna parada. Nikakve reakcije naroda, opozicije. Ovo je događaj zbog kog je sve trebalo da stane i da se ovaj šljam skloni sa vlasti. Međutim svi gledamo svoje račune za struju, da li je voda zdrava, da li mi je izgrađen put do vikendice, zašto se moji nisu zaposlili u državnoj firmi. Imamo vlast po meri naroda!
E - Efektivna
P - Pljačka
S - Srbije
Sve rade da unište Elektrovojvodinu. Rad blagajne je do 14h. Subotom ne rade. Kao da mi zavisimo od njih, a ne oni od nas. Nećemo da plaćamo provizuju.
Računi su uvećani mesecima. Meni 40%, a deset dana nisam bio u stanu. Sve mi je jasno. Pljaćka! No, izabrali smo ovu vlast i sad muka. Srbi ćute, uvuki se u mišju rupi i drhte. Oni rade šta žele, jer im mi dozvoljavamo. Mi polako kao narod nestajemo. Sistematska eutenazija srpskog naroda. Tuga!
Na jednom mernom mestu, na kome već mesecima nema nikakve potrošnje, a što EPS uredno konstatuje na svojim računima, potrošnja 0 KW, početkom godine sam uplatio od 23.000 dinara da ne bih morao svaki mesec da brinem i uplaćujem onaj uobičajeni fiksni iznos što iznosi nekih 950 dinara. Sve do juna meseca je bilo ok, stanje na brojilu nepromenjeno, izdaju račune bez potrošnje, umanje pretplatu za tih 950 dinara. Medjutim, u junskom računu čudo, i dalje potrošnaja 0 KW, račun oko 950 dinara, ali se pojavio niotkud dug iz prethodnog perioda u iznosu od 13.000 dinara, volšebno nestaje sva moja pretplata i ja odjednom dugujem oko 14.000 dinara, umesto da sam u pretplati 16.000 dinara. Pisao reklamaciju, dostavio račune i uplatnice kao dokaz, stanje brojila...Dobio odbijenicu, ne raspolažu podacima.
Druga situacija, u roditeljskoj kući, takođe niko ne živi, dobio račun za jul, na računu stoji da je prethodno stanje 7044kw, novo očitano stanje 7044 kw, a potrošnja 560kw...kako? Pisao reklamaciju, dostavio račun i stanje na brojilu. Dobio odbijenicu ne raspolažu podacima.
U stanu u kome živim, julski račun stigao 26.08.2024 godine, neočitano stanje. Pisao reklamaciju isti dan i poslao stanje koje sam ja očitao 01.08.2024 godine, niko nije odgovorio. Zatim 25.09.2024 stigao račun za avgust sa očitanim stanjem, obračunata zbirno potrošnja za dva meseca, te zbog neočitavanja veliki deo naplaćen po plavoj zoni, tj. po višoj ceni...pisao prigovor..odmah dobio odbijenicu.
Kod nas menjali brojilo I nisu upisali stanje pre zamene brojila.Digitalno su posle ocitavali I 11 puta korigovali racune I tek nakon nase zalbe sa uplatom racuna koje smo pislali mejlom u direkciju epsa u bg nasa zalba je uvazena.Jako puno propusta a pravdaju se hakerskim napadom I time da sada sistem naplate radi drugi sektor epsa.Zato budite uporni zalbe direktno saljite u bg.
Na sledecim izborima izaci i smeniti lopovsku vlast,izaci iz eps-a i vratiti naziv ELEKTROVOJVODINA,manje bi placali da uvozimo struju od ove Kolubarske,mora se jednom za svagda reci DOSTA VISE tiranije.
imali ste nekoliko hladnih dana pa ste grejali. Dista njih zbog povećane potrošnje (u odnosu na prošlu godinu u isti vreme) je iz zelene prešlo u plavu tarifu gde je struja skuplja. Znači da ste potrošili više struje zbog grejanja nekoliko dana a termički uređaji RA! Klime itd su naj veći potrošači struje. Tu spada i bojler u prohladnom prostoru.
Tako je to kad montop menja strujomere i očitava struju, a pogotovo njihovim glasačima i onim što su uzeli 2-5000 din nadam se da će im sad eps uzeti duplo
Иста је ситуација и у Ваљеву и околини. Редовно плаћам сваки рачун који стиже и опет на последњем рачуну некакав дуг. Писао сам рекламацију а они помињу неки рачун који ми никада нису послали. Е ово се сад плаћа они 20.000 што је СНС дао деци за полазак у школу и 70.000 регистрованих сендвичара
Ko je direktor firme koja izdaje račune i kojoj građani plaćaju struju?
Da li će se osoba udostojiti da se obrati naciji i objasni šta to rade u EPSu, ko očitava brojila i dokle će praviti magarce od građana.
Da je 50 ljudi iz tog bednog reda došlo na vrata kancelarije direktora sa sve medijima i novinarima morao bi neko nešto da objasni. Ovako oni vas gledaju kroz prozor i smeju se.
Pošto niko nije saopštio ko očitava brojila i zašto nisu očitana a građani i nemaju ugovor sa tom firmom nego sa EPS , svi lepo 01.09.2024. u utorak SAMI OČITAJTE očitajte brojilo i pošaljite stanje. Samo je to tačno stanje što vidite (pod uslovom da brojilo nije pokvareno) jer sve drugo je nešto što su oni lupili i odokativno napisali na račun. NEMA VIŠE PLJAČKE! Nisu svi ljudi ludi, ne mogu svi izlaziti sa posla da rešavaju struju i neće svi dolaziti da stoje satima u redu na ulici.
Neće i četvrti mesec više pljačkati građane!
Dodje racun 26.09.Rok za placanje 27.09.Dug iz prethodnog perioda 5000.Potrosnja 0.Vidio sam zenu kad je popisivala.Dug ne postoji .Sram ih bilo tko god da je kriv treba da snosi sankcije.Ali ja sam kriv,ti si kriv,a on nije kriv.
Ми водимо евиденцију и сликамо бројило на почетку сваког месеца! Њихов човек није прошли месец уопште очитавао а обрачунали су чак 400 киловата више! Прихватили су рекламацију након неколико жалби! Нема другог решења него одузети монопол и дозволити и другима да продају струју!
Neko dole je "naivno" napisao kako ne treba kriviti EPS, jer su se oni podelili.
Vidi, nama je transparentna njihova unutrašnja struktura, podela poslova i odgovornosti. Kao kad odeš u agenciju za letovanje, i oni ti naplate:
1. Prevoz
2. Smeštaj
3. Hranu i štagod
, ako Ti zakasni njihov čarter let, ne ideš kod Air Serbia da se žališ nego se žališ krovnom ugovaraču - onome sa kime si sklopio ugovor i onome ko Ti izdaje račun a Ti njemu plaćaš.
A on se dalje "prebija" sa ovima ispod koje je angažovao, i oko para, i oko problema.
Ja prolazim svaki dan bulevarom i čudim se. Da li je moguće da ljudi toliko trpe? Ima li neki vođa u toj masi? Neka pita ko je za da se blokira ta zgrada sa svim neradnicima unutra! Dokle više???
stigli racuni drugaciji, skuplji nego na njihovom uvidu u racun.
cetnicko izivljavanje.
mislite da se neko ne smeje u pozadini.
slobodna vojvodina je jedino resenje za ovo izivljavanje
Meni je stigao racun od 120.000 dinara kad su stavili novo brojilo i samo uzeli "stanje" sa tog novog brojila kao "potrosenu struju" umesto da je od tog momenta struja citana.
Elem, samo su Dijana i Sanja uspele da mi rese problem pa kome znaci evo mejlova, molim redakciju da objavi -
Dijana Banjanin ; Sanja Samočeta
"Ajme nama", nisu svi nepismeni ali EPS i Elektrodistribucija jednostavno ne rade. Prva reklamacija preko portala kao zalba na neocitano brojilo (dosla potrosnja nula) a normalno smo boravili u stanu odbijena je posle 6 dana jer nemaju podatne o stanju (ono sto im je poslato/slikano nije prihvatljivo). Sledeceg meseca su izdali racun koji nije racunski tacan i izgleda je posledica nepravilnog rada softvera (dat prigovor i nije receno vec skoro 30 dana), rok za resavanje im je 8 dana. Obratio sam se trzisnoj inspekciji i oni su potvrdili prijem prijave, jos uvek nije stigao nikakav odgovor. Verujem da im ne radi novi SAP i da firma koja je dobila posao ne zna da ga implementira kako treba a sa druge firma koja je u vezi sa vlascu nema dovoljan broj radnika da ocitaju brojila pa umesto da ih ocitavaju oni izmisljaju stanja. Kada im procena promasi, korisnici se zale. Jednostavno i svi u EPS-u ti znaju ali tu firmu i dalje placaju.
Niko iz Ministarstva energetike, Elektrodistribucije ništa ne saopštava u medijima zašto se ovo dešava sa računima. Za takve ste glasali, zato sad mogu da vam rade šta hoće. Od juna se neočitavaju brojila a traže da se računi sa fiksnim troškovima plate. Stručne ljude su sklonili a uposlili Grčiće na svim nivoima.
Plaćate svoj izbor i nemojte sad da kukate.
Jadni stari ljudi koji nemaju način da reklamiraju račune jer ne mogu da stoje satima u redu.
Na sve to ova "opozicija" zviždi na sednici Skupštine grada. Sram vas bilo sve! Treba da se sklonite svi i da pustite stručnjake da rade poslove. Patrije sa nestručnim i nepoštenim ljudima su pojele ovaj narod.
To sto se radi u Epsu nema nigde.Svaki mesec redovi.Sto je najgore ljudi za djabe stoje,niko ne zna da im objasni sta i kako.Ti na salterima ne znaju nista.Oni kazu stavite u kutiju i uplatite koliko mislite.Nije kao pre...tapa,tapa izda ti novi racun sadobrim stanjem.Ne tu treba dobra motka pa po nesposobnjakovicima.
Ima li neko broj telefona od tog nekog bosketa da ga ja nazovemo da pitam, pošto nam nisu dobri računi od kada je on preuzeo. Da ga ja lično priupita, neka pozove i jarane ako ga je strah.
Mi sami javljamo stanje.Ipak nam je stigao račun oko 19000 hiljada(piše dug 10000 koji smo uredno platili).NEMAMO nikakav dug a redovno iz meseca u mesec piše.Uplatićemo samo 9000,mada je i to previše.U redu ne mogu da stojim satima,a i džabe su reklamacije.Kradu kako stignu.Treba ljudi da se pobunimo.Dokle više ti nenormalni računi????
Napravite nalog na eps portalu pa cete imati uvid u vasu potrosnju i uplate. Bez obzira da li placate elektronski ili u posti. Ako postoji greska mozete videti gde je i ko ju je napravio.
Ocigledno smo ovce… vec je komentarisano da treba da se svi nezadovoljni gradjani i gradjanke okupe ispred eps-a sto podrzavam. Ali vidno nema volje za protestom… zato predlazem “laksu” alternativu: pisanje ministarstvu energetike kao nadleznom ministarstvu i prijavljivanje eps-a trzisnoj inspekciji za krsenje zakona o zastiti potrosaca… valjda ce biti volje za pisanjem mejlova kad vec ima za pisanje komentara…
Preko aplikacije napisete Postovani molim Vas da mi korigujete racun za taj i taj mesec. Ako nije ocitano napisete
Ocitao sam tog i tog datuma.
Npr
Visa tarifa: predhodno stanje:0
Novo stanje 150
Niza tarifa predhodno stanje :0
Novo stanje :50
Ili ukoliko Vam je ocitano pogresno uzmite svakog prvog slikajte stanje brojila, zajedno sa porukom preko aplikacije mozete prikaciti i sliku kao dokaz.
Napisete molim Vas da mi korigujete racun usled pogresnog obracuna
I na kraju naravno kazete srdacan pozdrav.
Prva reklamacija resena posle 7 dana
Druga posle 24 dana
Obe na moju korist jer sam bio neocitan
ma ne brinite za racune i ovako uskoro nece ni biti struje jer je vecina el. montera i el.inzenjera otisla iz eps a novi se ne prijavljuju na konkurse tako da nece biti ni racuna
Znate zasto se ne bunite na prevare i kradje? Zato sto je velika vecina ista takva a kojima odgovara sistem muljacine i prevare. Volite da varate, lazete...Kada se promenite onda cete se valjda pobuniti.
shvatite da nema ko da cita brojila .,elektro monteri ,el. inzenjeri i citaci su pola ako ne i vise napustili eps ostali samo direktori - multi milioneri i kancelarijski glasaci radnika skoro da nema ., mene brine ko ce da popravi kad nestane struja ...,na konkursu u eps-u im se smejali kad su culi za uslove za el.montera i el.inzenjera i ni 1 se nije zaposlio
To je sistem. Glasali ste, sad čekajte u redu 5 sati, nećete postići ništa tim čekanjem, onda malo protestujte, ni time nećete ništa postići... rulja će zauvek biti samo rulja.
Sigurno ću tužiti EPS.. Pola godine neočitano brojilo, stara skinuta.. Nova stavljena.. Sa novim brojem... Brojila.. Oni šalju dug na neočitano brojilo.. Pa to ni debil nebi znao da očita, neočitano..kad je uvek 0...a dug 100000... Kome mi punimo račune... Pitanje... Pitaću na sudu??
Molim, ako može neko ko je imao reklamaciju, a uspeo je da "pobedi" lopove, da opiše kako to ide. Da li su upisali veću potrošnju koja se ne slaže sa stanjem na brojilu ili su koristili operaciju množenja.
Ozbiljno pitam.
Zna narod da nam je ovo Amerika i zapad smestio pa čeka u redu da se zahvali rukovodstvu naše države na čelu sa Aleksandrom Vučićem za najjeftiniji struju u regionu i da kažu da će ponovo glasati za njega.
Nesposobni EPS. 50 godina je moglo da se dostavlja i ocitavaju brojila po Vojvodini. Ljudi izmislili auto bez vozaca da ide a vi ne mozete pravilno da ocitate desetak brojeva i otkucate kako treba.
Trazite od njih lepo izvod otvorenih stavki u prethodnih 5-6 godina, onda to sve pokrijete racunima. Ukoliko placate elektronski, mozete u banci izvaditi sve uplate za godinu dana, nije bas jeftino ali to je dokaz koji vazi i na sudu.
Predsednik iz Njujorka lobira za nuklearne elektrane.Zamislite
ovim kadrovima koji neznaju da ocitaju brojilo date da upravljaju
neklearnim elektranama.
Problem je sto drzavna preduzeca ne snose nikakvu odgovornost za svoj nerad i za nemar. Ne placaju nikakve penale, a svu stetu nadoknadi drzava. Doklegod se to ne bude promenilo, nema nam napretka. Sramota i nedopustivo.
vidi se iz aviona da struka struno mulja i to im prolazi mesecima
niko da ih uvati za gusu i pritegne, jer i vladar sa svojim slugama isto tako strucno-strukovno mulja mulj
a narod u mulju i redovima nestrucno trpi
Ovaj cirkus sa strujom je zreo za jedan bojkot,Tri meseca da niko ništa ne plati pa nek isključe ceo grad.Ovo je prevrsilo svaku meru.Bavim se samo računima za struju.Ovde nisu ocitali,onde lupili,na drugom mestu račun 100000 din…Najgore mi je objasniti podstanarima strancima o čemu se tu radi.Ljudi ništa ne shvataju,misle da nismo normalni,da ih nešto muljamo….
Već koji mesec maltretiraju građane u redovima , a da se niko ne nađe da pomogne , zaštiti te građane . Neki u u komentarima pominju blokade , neki TUŽBE . Ne mogu da verujem da se bar ADVOKATI nisu našli u prilici da omaste brke .
Bio i ja u tom redu pre jedno dva meseca. Ako podnosite prigovor reći će vam ovo:
"Fotografišite brojilo, donesite fotografiju (može i na telefonu/tabletu), priložiti ličnu kartu vlasnika."
U prevodu opet čekanje oko 3h. Problem je što ja unutar njihovog radnog vremena jako teško mogu da izdvojim to vreme. Tako smo glasali. Kradu i ja to znam - ali im ne mogu ništa.
Da li ima živa osoba u Elektrodistribucija Novi Sad da se obrati građanima i objasni zašto se ne očitavaju stanja brojila na brojilima za daljinsko očitavanje??
Za avgust sam za 11 dana dobila veći racun u odnosu na jun I jul.
U julu nisam bila nedelju dana u stanu do 20 avgusta i zato mi nije jasno?kako ako je potrošnja manja meni stižu veći racuni,a živim sama.
Isto i prošle godine mesec i 15 dana nisam bila u Srbiju račun mi je stigao kao da sam bila u stanu i trošila struju,žalila sam se odbili su moju žalbu kao neosnovanu.
Niko tamo ništa ne radi,a kradu nam iz očiju ,jer oni misle da smo mi maloumni da ne znamo ništa. Lopov do lopova,ništa ne rade a primaju plate dobre.Pola njih je na spisku za plate a njih nema po pola godine ni da se pojave da ih vidi portir.
Treba da odemo ispred EPS i da se ne pomeram dok nam ne objasne odakle tako veliki racuni.
Navikli smo na svakakve vrste zlostavljanja ali ovo što radi eps već prevazilazi sve granice. Da li smo ovce ili smo ljudi da ovo ovako trpimo?! Da li postoji neki zakon ili se on primenjuje samo kada se treba iživljavati na običnim ljudima? Svi oštećeni građani treba da se okupe na protestu ispred EPS, pa kada osvane par hiljada nezadovoljnih ljudi...!! Ovo je kriminalno!!
plajvaz
Kad te mrzi da čekaš u redu na izbornom mestu, onda sada čekaj ispred Elektrovojvodine.
Slušaj nikad neću glasati za prošle lopove da bi smenio ove lopove. NIKADA. To implementiranje da smo lenje budale koje ne shvataju šta da su ligaši i demokrate sa SNS pola njih je prešlo kod AV zbog para a SNS im je oprostio lopovluk i nema krivičnih prijava.
Što se tiče struje račun je stigao uvećan ali zato što nisu proknjižili. Uvidom preko sajta vidi se manji iznos mada i tamo kasne po par nedelja, U 21 veku interneta oni proknjižavaju nedeljama onlaine uplatu.
Dali elektrovojvodinu (eps) prvatniku da ocitava i obracunva a col centar u zloglasnom gradu bg.ovo je 6 uvecanje racuna od "prvatizacije"i eps posluje pozitivno na krdji nas iz Novog Sada koji smo jedini u srbistanu redovne platise,dobijes racun 29 u mesecu a popust vazi do 28,glasali ste dobili ste.
da naprave razliku između EPS-a i Elektrodistribucije Srbije.
EPS je AD, Elektrodistribucija je JP.
Elektrodistribucija isključivo očitava brojila i na osnovu očitanih stanja EPS samo uradi račun.
Slažem se za većinu kritika, ali masovno se kritikuje EPS (koji nije idealan, daleko od toga), ali ovde najveći problem pravi distribucija zbog neočitavanja, lošeg čitanja ili kako god. Tako da i ako dođete do šaltera, EPS samo prosledi distribuciji, jer se EPS ne bavi tom problematikom.
Ja sam takodje dobio uvecan, ali posto sam podstanar, nisam hteo da vuglim staru zenu na koju je stan tamo. Tako da cu morati nekako punomoc da resim da bi mogao da idem i maltretiram kao oni mene.
Opozicijo, i vi primate pare iz budžeta! Gde ste sada da se borite da pomognete građanima u ovom javašluku sa strujom? Duvanje u pištaljke nikome ništa ne pomaže.
Mora se konačno saznati ko očitava brojila, kada ih očitava, do kog datuma stižu računi ili će svi građani sami očitavati i sami prijavljivati stanja
Ko je dobio ispravan račun i ne treba da se žali. Međutim kad i na mail stigne pogrešan i na portvalu uvid u račun stoji pogrešan ne vidim drugi način nego im objasniti na šalteru pošto na mailove ne reaguju. Greška inače samo nekoliko desetina hiljada.
Kod nas na Naselju u zgradi pre 3 meseca postavili daljinske strujomere. Tacno 3 meseca nam stizu racuni koji nisu ocitani. Dok smo imali one stare sa osiguracima sa licnama redovno su se ocitavali. To je ta napredna digitalna Srbija. Kunu se u digitalizaciju, a pola Srbije nema ni kanalizaciju.
Prošli mesec je najavljeno da će rok za popust produžen do 5. septembra zbog kašnjenja računa. Ovaj mesec računi ponovo kasne a ovaj popust nisu obračunali. Račun plaćen 2. septembra i uplata se i ne vidi na računu niti je obračunat popust. Kako bi tek komplikovanije stvari rešavali. Šta im je teško da obećaju. Prigovor poslat. Status - u rešavanju.
Kome od starta nije bilo jasno da ne može ovo ovako 100 godina da funkcioniše, da umesto stručnih ljudi zapošljavaš svoje ortake koji ne dolaze na posao, kumove, šogore, popove, lopove.. Taj nije normalan. Ovo je u jednom momentu moralo doći do tačke pucanja, upravo je ovo taj momenat. Šta dalje i kako, bog nek nam je u pomoći.
Ja ne znam zašto kukate. Sve je u naj boljem redu. Tako ste glasali da biste čekali po redovima, jeli salame, paštete i jaja od 11din. Nema šta d kukate jer tako ste glasli. Kome se ne sviđa nek ide preko grane.
Za poslednja 3 meseca uložio 3 prigovora koja ignorišu. Prvi put ukrali mi 700 kwh, drugi mesec mi nisu očitali brojilo, a trećeg mi naplatili ta dva meseca kao da sam potrošio u jednom, pa još "malo" dodali. Lopovi. Ne znam kako vi ali ja planiram da ih za taj njihov lopovluk tužim sudu.
Cim se predstavnici vlasti i resornog ministarstva ne oglasavaju, znaci da pakuju EPS za prodaju. Po starom dobrom receptu, stanje u firmi treba da bude sto losije da bi se postigla sto niza prodajna cena.
Kao što su nepostojeći troškovi na računima tako u Elektrovojvodini ima desetak a možda i više nepostojećih zaposlenih. Ja lično znam jednog koji radi u Elektrovojvodini a nikada nije bio na poslu, nema radno vreme, nema radno mesto. Samo prima platu. Ne smem ovde da objavim njegovo ime. Pa ta plata mora nekako da se naplati od građana.
Danas mi stigao racun i ja i sto sam uplati po njima izgleda nisam. Sta to znaci ja sam uplatio sns-u a ne epsu. Pa sad traba epsu pa sledeci sns-u. Tako ispada zar ne.
Ne razumem ove ljude.
Neko te otvoreno pljačka, a ti odeš kod tog istog da se žališ što te je opljačkao, i tako svaki mesec posle svake pljačke.
Da li ste vi ljudi svesni da to nisu nikakve greške već namera? Jedva čekaju da onima koji ne mogu da plate pošalju njihove pajtose izvršitelje da im uzmu stan.
Vi umesto da se bunite, vi se žalite i molite, a takve ljude bez dostojanstva i bez spremnosti da brane svoju imovinu, ne poštuje niko, niti od njih zazire.
Računi Maj 3,5 k, Jun 9 k, Jul 12,5 k, avgust 19 k. Bojler, jedna ringla i tri sijalična mesta. Na poslu do 16.00 h i počinak u 24.00 h iz tanjir duoe.Prošle godine 2,5 k tokom cele godine. Garsonjera 20m2. Katastrofa šta rade..
Prosli mesec sam cekala 5 sati da dodem na red i usla na salter za reklamaciju doticna gospoda mi kaze da ssm nepismena a racun 5 pita veci od stvarnog ja nepismena a ona nezna koji je broj sata i ide da pita kolegu za pomoc toliko o radnicima a neljubaznost na nivou a zive i kao zaraduju platu od nas potrosaca
ako je neko voljan da napravi udruzenje nezadovoljnih potrosaca struje, odmah cu da doniram 1.000 dinara, uclanim se i sa momirovicevim jajima od 11 dinara da im gadjam zgradu, makar ona dva jaja dnevno iz sledovanja
Šaljite im e-mail, ako vam ne odgovore, pošaljete prijavu tržišnoj inspekciji koja mora da reaguje. Pa kad tržišna dobije mnogo zahteva, moraće nešto i EPS da preuzme. Sva objašnjena su na Efektivinom sajtu.
Treba najaviti protest blokirati Bulevar Oslobodjenja, menjali brojila pa to sve debelo naplatili "šta je oznaka na izvodu reklamacija i na to zakačena cifra od 20000 din."
Sramotno što stresiraju i starije gradjane,sada je dosta ..
Pa zar nije Vucic spominjao norveske strucnjake, koji su najbolji na svetu za elektrodistributivne firme?! Dok oni nisu dosli eps je bar prema potrosacima bio korektan. Pravilno i na vreme ocitana brojila. Racun na vreme. Sluzba za reklamacije ok. Danas im se srusilo sve! Imas portal sa netacnim podacima. Reklamacije ne javljaju se na telefon. Pola grada pogresno ocitano. I to se sve dozvoljava!? Bravo norveski strucnjaci i Vucic koji vas je doveo!!!
Ala ih je popravio onaj skupo plačeni menadžment tim "norvežana"... Tika Špic nije dramski lik, on stvarno postoji i evo mi se ovde dopisujemo sa njim. Pa MI smo smešni a njima se može.
Ja nisam bio u stanu do 12 avgusta stan je bio potpuno prazan i potrosnja skoro 0 kilovata do 12.og..Dobio sam racun 10% manji samo ne zelim da sada pricam koliki mi je racun jel ja inace placam veliku struju ali sada sam shvatio da oni to izgleda po nekom programu salju nema to veze sa potrosnjom..Opasni lopovi.A racun nisam ni dobio do danas nego sam saznao koliki mi je racun preko poznanika..
A šta kaže ministarka = jedini član Skupštine EPS-a?
Prezauzeta? Mnogo radi? Svaki dan po jedan potpis na neki memorandum. Kina, Azerbejdžan, ... Ima li dovoljno država da ministarka svaki dan stavi svoj potpis na po jedan memorandum?
Kako to mislite uvecani su bez razloga??? Naravno da je sa razlogom…. Sns trpa pare u dzepove…. Jel vam treba jaci razlog?? I treba da trpa pored ovakvog glasackog tela….
Poljoprivrednici su se prošle godine izborili da im se ukine naplata odvodnjavanja , nažalost mi koji cutimo , obicni gradani i dalje placamo ovaj lopovski namet . Znaci ako želimo da nas ne pljackaju moramo i mi na ulice
Particulare matter
24.09.2024 • 11:47
Srbija će opljačkati i pokrasti sopstvene građane. A građani Srbije će kriviti Ameriku da pljačka po svetu.
Ponavljam svoj komentar sa ovog portala na vest od pre tri dana na tekst: Struja je skupa, zima dolazi-a šta će Srbija?
eps, ne zasluzuje velikim slovima, je ubedljivo najgora firma kada je upitanju odnos zaposlenih i onih koji zaista, stvarno, fizicki dolaze na svoje radno mesto.
Dakle, do radnog ucinka pojedinca jos nisam ni stigao.....
Čekaju tri-četiri meseca, ne očitavaju brojila i onda to lepo sve posle par meseci spakuju u jednu extra crvenu tarifu sa pet šet cifara. Naravno treba platiti režimske uhlebe, neradnike, krezubu bulumentu, lobotomirane botove i ostalu poslušnu bagru, nepismenu bez mozga i savesti . Pozdrav iz Vojvodine
... за једно бројило у кући "ратујем" скоро три месеца, пишем приговоре и дописујем се нон-стоп, рачуни за јун, јул и август, ужас, класичан одговор на мејл: примили смо вашу представку, обавестићемо вас и крај приче, на телефоне за рекламације се нико не јавља, чекао у редовима, чека се 2-3 сата, коначно доспем на шалтер, почнем да причам о проблему рачуна за јун и надаље, лик ми даде папир да упишем последње стање и оде с шалтера, џаба му причам да имам проблем с старим рачуном, није се вратио десетак минута, на крају сам и ја отишао ...
... на другом бројилу добио рачун старо стање ВТ 107, НТ 10, ново стање ВТ 107, НТ 170, обрачунали за ВТ 107 и НТ 53 киловат сати, нису се потрудили ни да одраде тачно једну рачунску радњу за ВТ и НТ ...
... не знам шта је већа брука то што су ови су купили "шкљ" софтвер који не израчунава разлику два стања бројила или имају неписмене стручЉаке који ручно уносе податке ...
... прво је за кривичну одговорност и одузимање комплетне имовине за штету коју су нанели грађанима и фирми, а друго је за моментално отпуштање с посла ...
pa dokle god građani budu plaćali račune sa sve protivzakonitom kamatom ili unapred bez dostavljenog računa i očitanog stanja, stajali danima u redu kao stoka pred klanicom, mirili se sa odbijenim žalbama, itd.
Vi koji cekate u redu za reklamacije, ko moze, najbolje je da dodjete u 7 h ujutru. Posto salter za reklamacije radi do 15 h, nema potrebe da dodjete medju poslednjima u "kilometarskom" redu oko 13 ili 14 h, jer cete cekati najmanje 2 sata i na kraju necete moci da reklamirate racun zbog kraja radnog vremena i moracete sutra doci i onda opet cekate u redu.
Doslo na naplatu stranacko zaposljavanje "strucnih ljudi". Zamislite kako ce tek da bude za koju godinu kad od u penziju ljudi koji znaju posao i najvaznije hoce da ga rade a ostanu ovi sto ne znaju i jos gore nece da rade jer su dosli preko stranke da nista ne rade. I kako u epsu tako ce biti i u svim ostalim drzavnim ustanovama.
Ovo je prevršilo svaku meru...Računi stižu zadnjih meseci oko 26,27-tog u mesecu,nerealno uvećani i niko ne preuzima odgovornost???Sto se sad ne oglasi Gradonačelnik,premijer,direktor EDS?Siroti ljidi gube sate zbog necijeg nerada i javašluka.Treba inicirati građansku neposlušnost i da niko ne plaća račune dok se neko iz vlasti ne obrati,preuzme odgovornost i izvini narodu!!!
Vec 2 meseca nema racuna-placam po aplikaciji uvid u racun i fotografijama brojila svakog prvog u mesecu.Treba da odobre i 50,00 din za neposlat rn.Uzas od firme, sistema...
Neko dobije uvecan, drugi sa obavezama iz prethodnog perioda.
Meni racun nije stigao vec 4 meseca. Placam a ne znam ni sta placam i to u fix iznosu... Tuzno
Pa to bi trebala da bude tako jadnostavna stvar... Ali, teorija velikih brojeva. Ljudi koji čekaju ispred šaltera, ali koliko je onih koji kažu, ma plati, neću da se za par hiljada patim ispred šaltera 3 sata. Velika je o muljaža. Ko i kako očitava brojila, ko brine o softveru... Nešto se ne sećam da je takvog nečeg bilo dok je postojala Elektrovojvodina. Inače, mislim da bi se Tisa i zvanično trebala nezvati Severna Morava. Pa barem da znamo na čemu smo.
To su sve rusi krivi mi smo ruska gubernija....
Buaaaaa. kako da ne napriman kadar sa privatnih fakulteta. Pravnici ekonomistkinje filozofi psiholozi. A ko radi ??? Inženjer i tehničar nije primljen 4 godine. Eto vam podatak.
Dosta su ih i napustili što bi se ovde mučio kada privatno može mnogo više da zaradi.....
Ima ih još što su napustili a bili radilice. Ali koga to sada zanima.
Bitno je da svake godine primimo par pravnica sa privatnih fakulteta. A svaki slučaj se gubi na sudu. Ali nema veze.
Istetajte te bubašvabe iz fotelja da nose račune. Puna zgrada ljudi 7 spratova, a računa nema pa nema. Prošao, pola njih penzioneri čekaju, na izmaku snage na 30C.
Kakva je to magla kakav mulj, šta li se događa sa ovom zemljom i nama svedenim na nivo polu-ljudi.
Ovo je neverovatno, kradja milijardi evra svakog meseca, promenjen je žiro-račun drugi put ove godine, meni na firmu dolazi cele godine račun u proseku od 5-10 dinara poseban, svaki put ga platim 100 dinara, i nikad se ne "ispegla" taj dug/porez na budale ili šta je već ta stavka.
U jedan ulaz dolaze računi u stan, u drugi, ista zgrada samo drugi ulaz ne dolaze. Stvarno da smo ljudi i da imamo dostojanstva, trebao bi bojkot plaćanja da vidim oće li utvrditi ili neće.
Rad, odnosno NERAD, EPS-a je sramotan! A mi cekamo u redovima... Inace, pozivam sve gradjane i gradjanke koji imaju probleme sa racunima za struju da pisu na email za reklamacije EPS-a. Posto na to verovatno nece odgovoriti iako su zakonom obavezni da to urade u roku od 8 dana, pozivam i da se pise Ministarstvu rudarstva i energetike (oni su nadlezni za rad EPS-a), kao i Trzisnoj inspekciji zahtevajuci da pokrenu postupak provere rada i poslovanja EPS-a (oni su nadlezni i mogu da ih kazne za ovo sramno ponasanje).
Očigledno su ih hakeri zimus dobro klepili, pa jadni ne znaju kako da se oporave. Novi softver ne valja, uplate ne rade, kartice čitaju za svaku uplatu(ranije ukupno), računi kasne, aplikacija "kasni" sa podacima, šaltersko osoblje nesposobno i osorno... Rasulo!
Novi račun izdat 24.9.,plaćanje do 28.9.(nedelja).četiri dana, dva neradna? SNS kadar i Mićine diplome!
Ovo je nevidjen cirkus
Pa na racunu nema broja ziro racuna po sto su eps prodali promenjen je racun nije vise 845...
A koji je sad Bog zna
Dakle na računu koji salju eketronski na ziro racun
Jadno da jadnije nemoze biti
Nama su u ovom momentu kad su krenuli da kasne ili ne dolaze racuni menjali analogna brojila za digitlana. Racun kasni il ne dodje al je potrosnja znatno neosnovano uvecana sa digitalnim brojilima na koje se svi zale da su u odnosu na pre racuni dosta veci al da su ljudi isto koristili struju u svojim domacinstvima. Hvala nestrucnoj ekipi iz montopa koja je ugradila iste i ta savremena digitalna brojila se i dalje ocitavaju “ peske”
Ovo stvarno već prelazi zdrav razum! Upustili su se u posao koji ili ne znaju ili neće da dovrše. Očigledno super plivaju u haosu i mutnoj vodi da bi namakli novac. Žaliti se kome? Ništa ne uvaže, čak i ako je očigledno, kažu izmirite dug pa se žalite!
Nama su uvećani dug od 35.000,00 umanjili na 25.000,00 bez ikakvog objašnjenja kada i na osnovu koje potrošnje je napravljen. Opet se žalimo...Ovo će biti jednom mesečno stojati u redu celo jutro da bi se žalili na nešto što se lako izračuna.
Neko se sa nama zeza, da ne kazem nesto prostije!
Kaze mi zena koja popisuje da ona posalje jedno stanje, oni odstampaju drugo.
Najuriti parazite koji sede u foteljama i koje mrzi da rade.
Kada su IT strucnjaci i administracija tamo partijski zaposleni. Jel se seca neko one price o likusi sto je htela da prijavi da u elektrovojvodini ljudi preko veze i da samo sede ceo dan pa je imala problema u zivotu, nije tako stara prica? I struja je socijalna stvar, kako mogu da se hvale da su napravili miljardu dobitka? Milijardu dobitka na socijalnoj stvari? A da ne pricamo o blatu u uglju...
Jedina žalba za koju imate dokaz da ste je uložili je preporučenim pismom ili mail-om. Na taj način imate dokaz o uloženoj žalbi u slučaju neke pravne procedure ili odlaganje roka za plaćanje ili čekanja odgovora na žalbu na koju vam EPS MORA odgovoriti .
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
VIDEO Veliki broj građana kod EPS-a, ponovo uvećani računi - dokle više problemi?
Autor: 021.rs
Novi Sad
•27.09.2024.
•14:13 > 14:13
Komentari 161
Paor
Samo đilasoidima stižu?
Baš čudno?
NS
Cantona
neko iz mase
nijeslobakriv
Pantaamon
P - Pljačka
S - Srbije
Sve rade da unište Elektrovojvodinu. Rad blagajne je do 14h. Subotom ne rade. Kao da mi zavisimo od njih, a ne oni od nas. Nećemo da plaćamo provizuju.
Računi su uvećani mesecima. Meni 40%, a deset dana nisam bio u stanu. Sve mi je jasno. Pljaćka! No, izabrali smo ovu vlast i sad muka. Srbi ćute, uvuki se u mišju rupi i drhte. Oni rade šta žele, jer im mi dozvoljavamo. Mi polako kao narod nestajemo. Sistematska eutenazija srpskog naroda. Tuga!
BoeserWolf
Samo čekajte, docekacete samo sledece racune, nista se nece promeniti.
Ja
Neo NSovac
A pošto se stalno zapošljavaju novi resursi, mora se to platiti nekako.
On
Druga situacija, u roditeljskoj kući, takođe niko ne živi, dobio račun za jul, na računu stoji da je prethodno stanje 7044kw, novo očitano stanje 7044 kw, a potrošnja 560kw...kako? Pisao reklamaciju, dostavio račun i stanje na brojilu. Dobio odbijenicu ne raspolažu podacima.
U stanu u kome živim, julski račun stigao 26.08.2024 godine, neočitano stanje. Pisao reklamaciju isti dan i poslao stanje koje sam ja očitao 01.08.2024 godine, niko nije odgovorio. Zatim 25.09.2024 stigao račun za avgust sa očitanim stanjem, obračunata zbirno potrošnja za dva meseca, te zbog neočitavanja veliki deo naplaćen po plavoj zoni, tj. po višoj ceni...pisao prigovor..odmah dobio odbijenicu.
Darko
Starosadjanin
Dragan
Novosađanin
Valjevo
Novinari, idite tamo
Da li će se osoba udostojiti da se obrati naciji i objasni šta to rade u EPSu, ko očitava brojila i dokle će praviti magarce od građana.
Da je 50 ljudi iz tog bednog reda došlo na vrata kancelarije direktora sa sve medijima i novinarima morao bi neko nešto da objasni. Ovako oni vas gledaju kroz prozor i smeju se.
NEMA VIŠE PLJAČKE
Neće i četvrti mesec više pljačkati građane!
Sesula
Дамир
Marko
Vidi, nama je transparentna njihova unutrašnja struktura, podela poslova i odgovornosti. Kao kad odeš u agenciju za letovanje, i oni ti naplate:
1. Prevoz
2. Smeštaj
3. Hranu i štagod
, ako Ti zakasni njihov čarter let, ne ideš kod Air Serbia da se žališ nego se žališ krovnom ugovaraču - onome sa kime si sklopio ugovor i onome ko Ti izdaje račun a Ti njemu plaćaš.
A on se dalje "prebija" sa ovima ispod koje je angažovao, i oko para, i oko problema.
Ajme Nama
Hvala na pomoći, lepo ste mi objasnili. Hvala za trud i utrošeno vreme.
Sve najbolje.
Deki
Otroci potlačeni
Naravno
/
cetnicko izivljavanje.
mislite da se neko ne smeje u pozadini.
slobodna vojvodina je jedino resenje za ovo izivljavanje
Racun 120.000
Elem, samo su Dijana i Sanja uspele da mi rese problem pa kome znaci evo mejlova, molim redakciju da objavi -
Dijana Banjanin ; Sanja Samočeta
Reaktor
Elektro-Kovidotina!
Харалампије
@021
To ste tražili
Plaćate svoj izbor i nemojte sad da kukate.
Jadni stari ljudi koji nemaju način da reklamiraju račune jer ne mogu da stoje satima u redu.
Na sve to ova "opozicija" zviždi na sednici Skupštine grada. Sram vas bilo sve! Treba da se sklonite svi i da pustite stručnjake da rade poslove. Patrije sa nestručnim i nepoštenim ljudima su pojele ovaj narod.
Mirka
Čuj ovog tek
NS
potrosac
Laza
Sramota
Luka
Branislav
Bot
Da li ima uopste sa cim da pomisli...
Tuga... tigra
021
Ocitao sam tog i tog datuma.
Npr
Visa tarifa: predhodno stanje:0
Novo stanje 150
Niza tarifa predhodno stanje :0
Novo stanje :50
Ili ukoliko Vam je ocitano pogresno uzmite svakog prvog slikajte stanje brojila, zajedno sa porukom preko aplikacije mozete prikaciti i sliku kao dokaz.
Napisete molim Vas da mi korigujete racun usled pogresnog obracuna
I na kraju naravno kazete srdacan pozdrav.
Prva reklamacija resena posle 7 dana
Druga posle 24 dana
Obe na moju korist jer sam bio neocitan
ja
Pogledajte se
ja
Realista
Tanja
Dobro veče
Timko
Ajme Nama
Ozbiljno pitam.
Particulare matter
Goran
Ja
bora
ovim kadrovima koji neznaju da ocitaju brojilo date da upravljaju
neklearnim elektranama.
Miki
Fuj49
nn
niko da ih uvati za gusu i pritegne, jer i vladar sa svojim slugama isto tako strucno-strukovno mulja mulj
a narod u mulju i redovima nestrucno trpi
Maja
bb
ex Pezos
Lu
Joca
"Fotografišite brojilo, donesite fotografiju (može i na telefonu/tabletu), priložiti ličnu kartu vlasnika."
U prevodu opet čekanje oko 3h. Problem je što ja unutar njihovog radnog vremena jako teško mogu da izdvojim to vreme. Tako smo glasali. Kradu i ja to znam - ali im ne mogu ništa.
Ako Boga znate!
Tacno
NS3
Ajme Nama
Ako se odnese stanje sa brojila, da li reaguju ili kokošarski lažu i kradu?
Caca
U julu nisam bila nedelju dana u stanu do 20 avgusta i zato mi nije jasno?kako ako je potrošnja manja meni stižu veći racuni,a živim sama.
Isto i prošle godine mesec i 15 dana nisam bila u Srbiju račun mi je stigao kao da sam bila u stanu i trošila struju,žalila sam se odbili su moju žalbu kao neosnovanu.
Niko tamo ništa ne radi,a kradu nam iz očiju ,jer oni misle da smo mi maloumni da ne znamo ništa. Lopov do lopova,ništa ne rade a primaju plate dobre.Pola njih je na spisku za plate a njih nema po pola godine ni da se pojave da ih vidi portir.
Treba da odemo ispred EPS i da se ne pomeram dok nam ne objasne odakle tako veliki racuni.
Nenad
Građani
Miks
citalac
Kad te mrzi da čekaš u redu na izbornom mestu, onda sada čekaj ispred Elektrovojvodine.
Slušaj nikad neću glasati za prošle lopove da bi smenio ove lopove. NIKADA. To implementiranje da smo lenje budale koje ne shvataju šta da su ligaši i demokrate sa SNS pola njih je prešlo kod AV zbog para a SNS im je oprostio lopovluk i nema krivičnih prijava.
Što se tiče struje račun je stigao uvećan ali zato što nisu proknjižili. Uvidom preko sajta vidi se manji iznos mada i tamo kasne po par nedelja, U 21 veku interneta oni proknjižavaju nedeljama onlaine uplatu.
Daca
NS1
Kupac
EPS je AD, Elektrodistribucija je JP.
Elektrodistribucija isključivo očitava brojila i na osnovu očitanih stanja EPS samo uradi račun.
Slažem se za većinu kritika, ali masovno se kritikuje EPS (koji nije idealan, daleko od toga), ali ovde najveći problem pravi distribucija zbog neočitavanja, lošeg čitanja ili kako god. Tako da i ako dođete do šaltera, EPS samo prosledi distribuciji, jer se EPS ne bavi tom problematikom.
Sone
Plaćač poreza
Detelinara
Samo se ZALITE i ne odustajte!!!
Savica
NEKO
Duško
maja
plajvaz
Svi bubrezi u loju
Mora se konačno saznati ko očitava brojila, kada ih očitava, do kog datuma stižu računi ili će svi građani sami očitavati i sami prijavljivati stanja
Pera
Ne kukajte
Glasali ste za ovo, sad stojte u redovima za reklamacije.
Dejan
/
do 25og nije bilo racuna na onom njihovom 'uvid u racun'
Pera
Zebra
kozak
Kuzman
gradjanin
Proverite, za svaku sitnicu zalite da ne budete opljackani ni za jedan dinar.
Izdajnici
Nesposobnost
Prošli mesec je najavljeno da će rok za popust produžen do 5. septembra zbog kašnjenja računa. Ovaj mesec računi ponovo kasne a ovaj popust nisu obračunali. Račun plaćen 2. septembra i uplata se i ne vidi na računu niti je obračunat popust. Kako bi tek komplikovanije stvari rešavali. Šta im je teško da obećaju. Prigovor poslat. Status - u rešavanju.
Ovosadski
SNS
Kamiondžija
Otpornik
Secate li se secerana "za dinar"?
Čiča
021
Паја
pjv
Samo pitam
kmečite kmetovi
Neko te otvoreno pljačka, a ti odeš kod tog istog da se žališ što te je opljačkao, i tako svaki mesec posle svake pljačke.
Da li ste vi ljudi svesni da to nisu nikakve greške već namera? Jedva čekaju da onima koji ne mogu da plate pošalju njihove pajtose izvršitelje da im uzmu stan.
Vi umesto da se bunite, vi se žalite i molite, a takve ljude bez dostojanstva i bez spremnosti da brane svoju imovinu, ne poštuje niko, niti od njih zazire.
Gari
Maja
hahaha
M
Rešenje
Željko
Sramotno što stresiraju i starije gradjane,sada je dosta ..
Vojislav
Sremica BRANKA
narod bez cojones
Oni nas smatraju budalama i pljačkaju.
Shvatite to.
Čekaj
Novi Sad
Danko
Memorandum
Prezauzeta? Mnogo radi? Svaki dan po jedan potpis na neki memorandum. Kina, Azerbejdžan, ... Ima li dovoljno država da ministarka svaki dan stavi svoj potpis na po jedan memorandum?
Vlad@
Annie
Elektroprivreda Srbije NIJE Elektrovojvodina!!
Duca
Lale
Particulare matter
24.09.2024 • 11:47
Srbija će opljačkati i pokrasti sopstvene građane. A građani Srbije će kriviti Ameriku da pljačka po svetu.
Ponavljam svoj komentar sa ovog portala na vest od pre tri dana na tekst: Struja je skupa, zima dolazi-a šta će Srbija?
Aco
Drugo, kakvi neradni dani? Kakvo kasno izdavanje računa? Došao mi račun na e-mail, ja kliknuo telefonom na QR kod i platio.
Spiridon Kopicl
Dakle, do radnog ucinka pojedinca jos nisam ni stigao.....
Mojsije
vladaNS
НН
... на другом бројилу добио рачун старо стање ВТ 107, НТ 10, ново стање ВТ 107, НТ 170, обрачунали за ВТ 107 и НТ 53 киловат сати, нису се потрудили ни да одраде тачно једну рачунску радњу за ВТ и НТ ...
... не знам шта је већа брука то што су ови су купили "шкљ" софтвер који не израчунава разлику два стања бројила или имају неписмене стручЉаке који ручно уносе податке ...
... прво је за кривичну одговорност и одузимање комплетне имовине за штету коју су нанели грађанима и фирми, а друго је за моментално отпуштање с посла ...
pitate Dokle više
nisam djole
Razocarana
TsiBB
Trebalo bi režimlije i apstinenti stati na kraj reda, dati prednost glasačima opozicije koji trpe posledice tuđe gluposti.
Bbb
NS
Igor
Xyz
Cvele
Zoran
Meni racun nije stigao vec 4 meseca. Placam a ne znam ni sta placam i to u fix iznosu... Tuzno
Jakobsfield
EV radnik
Buaaaaa. kako da ne napriman kadar sa privatnih fakulteta. Pravnici ekonomistkinje filozofi psiholozi. A ko radi ??? Inženjer i tehničar nije primljen 4 godine. Eto vam podatak.
Dosta su ih i napustili što bi se ovde mučio kada privatno može mnogo više da zaradi.....
Ima ih još što su napustili a bili radilice. Ali koga to sada zanima.
Bitno je da svake godine primimo par pravnica sa privatnih fakulteta. A svaki slučaj se gubi na sudu. Ali nema veze.
Marija
Neko
Mile
skep
milan
Ovo je neverovatno, kradja milijardi evra svakog meseca, promenjen je žiro-račun drugi put ove godine, meni na firmu dolazi cele godine račun u proseku od 5-10 dinara poseban, svaki put ga platim 100 dinara, i nikad se ne "ispegla" taj dug/porez na budale ili šta je već ta stavka.
U jedan ulaz dolaze računi u stan, u drugi, ista zgrada samo drugi ulaz ne dolaze. Stvarno da smo ljudi i da imamo dostojanstva, trebao bi bojkot plaćanja da vidim oće li utvrditi ili neće.
sramota
Mare
taj lopovluk ce funkcionisati dok neko ne izazove opstu opasnost, da se tako izrazim...
Nikola
Novi račun izdat 24.9.,plaćanje do 28.9.(nedelja).četiri dana, dva neradna? SNS kadar i Mićine diplome!
Janko
Pa na racunu nema broja ziro racuna po sto su eps prodali promenjen je racun nije vise 845...
A koji je sad Bog zna
Dakle na računu koji salju eketronski na ziro racun
Jadno da jadnije nemoze biti
pajo patak
0FG
Saša Novi Sad
BM01
Mile
Gari
Rezultat neglasanja
Daja
Deda Mile
Dušan
Miroslav
skimmer
SG
Kaze mi zena koja popisuje da ona posalje jedno stanje, oni odstampaju drugo.
Najuriti parazite koji sede u foteljama i koje mrzi da rade.
Pera
Zamenik zamenika
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H