Autor: 021.rs

Novi Sad
27.09.2024.
14:13 > 14:13
Kod zgrade Elektroprivrede Srbije veliki broj građana čeka u redu da bi uložio žalbu na račun za struju.
  • NS1

    27.09.2024 18:22
    Dali elektrovojvodinu (eps) prvatniku da ocitava i obracunva a col centar u zloglasnom gradu bg.ovo je 6 uvecanje racuna od "prvatizacije"i eps posluje pozitivno na krdji nas iz Novog Sada koji smo jedini u srbistanu redovne platise,dobijes racun 29 u mesecu a popust vazi do 28,glasali ste dobili ste.
  • Kupac

    27.09.2024 18:08
    Molim građane,
    da naprave razliku između EPS-a i Elektrodistribucije Srbije.
    EPS je AD, Elektrodistribucija je JP.
    Elektrodistribucija isključivo očitava brojila i na osnovu očitanih stanja EPS samo uradi račun.
    Slažem se za većinu kritika, ali masovno se kritikuje EPS (koji nije idealan, daleko od toga), ali ovde najveći problem pravi distribucija zbog neočitavanja, lošeg čitanja ili kako god. Tako da i ako dođete do šaltera, EPS samo prosledi distribuciji, jer se EPS ne bavi tom problematikom.
  • Sone

    27.09.2024 18:08
    Racuni
    Ljudi svi u tuzilastvo podneti krivicne prijave a zatim tuzbe za naknadu stete.
  • Plaćač poreza

    27.09.2024 18:07
    Sledeći mesec će Vučić duplo veće račune da vam ispostavi.
  • Detelinara

    27.09.2024 18:04
    Zalio sam se 3x, 2x uvazili, 1 nisu osg, placao po svojoj prosecnoj potrosnji i stanju na satu. Od avgusta stize ok.

    Samo se ZALITE i ne odustajte!!!
  • Savica

    27.09.2024 17:55
    Predsednice,ministarko,gradonacelnice dali vidite ovo...
  • NEKO

    27.09.2024 17:53
    Evo
    78 komentara. Pa sedite i tipkajte, a da se toliko pojavi i blokira raskrsnicu ispred, rešilo bi se odmah. Tipkajte...
  • Duško

    27.09.2024 17:53
    Ja sam takodje dobio uvecan, ali posto sam podstanar, nisam hteo da vuglim staru zenu na koju je stan tamo. Tako da cu morati nekako punomoc da resim da bi mogao da idem i maltretiram kao oni mene.
  • maja

    27.09.2024 17:52
    salter sala
    U samoj salter sali je jos veca guzva.Danas je na suncu bilo 35 .
  • plajvaz

    27.09.2024 17:50
    Kad te mrzi da čekaš u redu na izbornom mestu, onda sada čekaj ispred Elektrovojvodine.
  • Svi bubrezi u loju

    27.09.2024 17:44
    prijavastanja.ns@ods.rs
    Opozicijo, i vi primate pare iz budžeta! Gde ste sada da se borite da pomognete građanima u ovom javašluku sa strujom? Duvanje u pištaljke nikome ništa ne pomaže.
    Mora se konačno saznati ko očitava brojila, kada ih očitava, do kog datuma stižu računi ili će svi građani sami očitavati i sami prijavljivati stanja
  • Pera

    27.09.2024 17:36
    @Aco
    Ko je dobio ispravan račun i ne treba da se žali. Međutim kad i na mail stigne pogrešan i na portvalu uvid u račun stoji pogrešan ne vidim drugi način nego im objasniti na šalteru pošto na mailove ne reaguju. Greška inače samo nekoliko desetina hiljada.
  • Ne kukajte

    27.09.2024 17:35
    Glasali ste za ovo
    Računi stigli neočitani a oni ugradili brojila za daljinsko očitavanje.

    Glasali ste za ovo, sad stojte u redovima za reklamacije.
  • Dejan

    27.09.2024 17:12
    Elektro Vojvodina
    Dok je bila elektro vojvodina, ovakvih problema nije bilo.
  • /

    27.09.2024 17:11
    /
    @aco
    do 25og nije bilo racuna na onom njihovom 'uvid u racun'
  • Pera

    27.09.2024 17:08
    Samo tuzba
    Tuzba za nameran pokusaj pljacke i da vidis kad dodje pet hiljada tuzbi kako ce da se unormale.
  • Zebra

    27.09.2024 17:06
    Čist lopovluk, pa ako prođe, prođe…
  • kozak

    27.09.2024 16:57
    napreDNO
    Kod nas na Naselju u zgradi pre 3 meseca postavili daljinske strujomere. Tacno 3 meseca nam stizu racuni koji nisu ocitani. Dok smo imali one stare sa osiguracima sa licnama redovno su se ocitavali. To je ta napredna digitalna Srbija. Kunu se u digitalizaciju, a pola Srbije nema ni kanalizaciju.
  • Kuzman

    27.09.2024 16:55
    A sad je jasno zašto je Andrej dobio tahikardiju iznenadio ga račun od eps-a
  • gradjanin

    27.09.2024 16:44
    proverite i "popuste"
    Takodje u pbracun za redovnog placanja zaborave 5% popusta a u pretplati ste, sa uvek na vreme izmirenim racunima...

    Proverite, za svaku sitnicu zalite da ne budete opljackani ni za jedan dinar.
  • Izdajnici

    27.09.2024 16:35
    Bes naroda je sve veci, niko se nece buniti kada se ovo bude prodavalo, cilj je postignut.
  • Nesposobnost

    27.09.2024 16:35
    Rok za popust nije produzen
    https://www.021.rs/story/Novi-Sad/Vesti/386105/EDS-otkrio-zasto-kasne-julski-racuni-za-struju-Rok-za-popust-produzen-do-5-septembra.html

    Prošli mesec je najavljeno da će rok za popust produžen do 5. septembra zbog kašnjenja računa. Ovaj mesec računi ponovo kasne a ovaj popust nisu obračunali. Račun plaćen 2. septembra i uplata se i ne vidi na računu niti je obračunat popust. Kako bi tek komplikovanije stvari rešavali. Šta im je teško da obećaju. Prigovor poslat. Status - u rešavanju.
  • Ovosadski

    27.09.2024 16:35
    Kome od starta nije bilo jasno da ne može ovo ovako 100 godina da funkcioniše, da umesto stručnih ljudi zapošljavaš svoje ortake koji ne dolaze na posao, kumove, šogore, popove, lopove.. Taj nije normalan. Ovo je u jednom momentu moralo doći do tačke pucanja, upravo je ovo taj momenat. Šta dalje i kako, bog nek nam je u pomoći.
  • SNS

    27.09.2024 16:34
    BOT
    Ja ne znam zašto kukate. Sve je u naj boljem redu. Tako ste glasali da biste čekali po redovima, jeli salame, paštete i jaja od 11din. Nema šta d kukate jer tako ste glasli. Kome se ne sviđa nek ide preko grane.
  • Kamiondžija

    27.09.2024 16:33
    Za poslednja 3 meseca uložio 3 prigovora koja ignorišu. Prvi put ukrali mi 700 kwh, drugi mesec mi nisu očitali brojilo, a trećeg mi naplatili ta dva meseca kao da sam potrošio u jednom, pa još "malo" dodali. Lopovi. Ne znam kako vi ali ja planiram da ih za taj njihov lopovluk tužim sudu.
  • Otpornik

    27.09.2024 16:28
    Jos malo pa gotovo
    Cim se predstavnici vlasti i resornog ministarstva ne oglasavaju, znaci da pakuju EPS za prodaju. Po starom dobrom receptu, stanje u firmi treba da bude sto losije da bi se postigla sto niza prodajna cena.

    Secate li se secerana "za dinar"?
  • Čiča

    27.09.2024 16:27
    nepostojeći
    Kao što su nepostojeći troškovi na računima tako u Elektrovojvodini ima desetak a možda i više nepostojećih zaposlenih. Ja lično znam jednog koji radi u Elektrovojvodini a nikada nije bio na poslu, nema radno vreme, nema radno mesto. Samo prima platu. Ne smem ovde da objavim njegovo ime. Pa ta plata mora nekako da se naplati od građana.
  • 021

    27.09.2024 16:23
    Dva meseca (jun i jul) ulazem prigovor preko apl zbog ne ocitavanja , oba puta mi je korigovan racun, i za avgust ocitano. Ja zadovoljan. Bravo eps
  • Паја

    27.09.2024 16:21
    Шта кажете, сви мирно чекају у реду? Само и даље будите мирни и чекајте док вас краду.
  • pjv

    27.09.2024 16:17
    nemaju stida
    Danas mi stigao racun i ja i sto sam uplati po njima izgleda nisam. Sta to znaci ja sam uplatio sns-u a ne epsu. Pa sad traba epsu pa sledeci sns-u. Tako ispada zar ne.
  • Samo pitam

    27.09.2024 16:07
    Da li elektrovojvidina za obračun koristi onaj SAP program što je gradska uprava kupila i platila dva puta u osam godina???
  • kmečite kmetovi

    27.09.2024 16:03
    Ne razumem ove ljude.
    Neko te otvoreno pljačka, a ti odeš kod tog istog da se žališ što te je opljačkao, i tako svaki mesec posle svake pljačke.
    Da li ste vi ljudi svesni da to nisu nikakve greške već namera? Jedva čekaju da onima koji ne mogu da plate pošalju njihove pajtose izvršitelje da im uzmu stan.
    Vi umesto da se bunite, vi se žalite i molite, a takve ljude bez dostojanstva i bez spremnosti da brane svoju imovinu, ne poštuje niko, niti od njih zazire.
  • Gari

    27.09.2024 16:01
    Pljačka
    Računi Maj 3,5 k, Jun 9 k, Jul 12,5 k, avgust 19 k. Bojler, jedna ringla i tri sijalična mesta. Na poslu do 16.00 h i počinak u 24.00 h iz tanjir duoe.Prošle godine 2,5 k tokom cele godine. Garsonjera 20m2. Katastrofa šta rade..
  • Maja

    27.09.2024 16:01
    Racuni za struju
    Prosli mesec sam cekala 5 sati da dodem na red i usla na salter za reklamaciju doticna gospoda mi kaze da ssm nepismena a racun 5 pita veci od stvarnog ja nepismena a ona nezna koji je broj sata i ide da pita kolegu za pomoc toliko o radnicima a neljubaznost na nivou a zive i kao zaraduju platu od nas potrosaca
  • hahaha

    27.09.2024 15:58
    ako je neko voljan da napravi udruzenje nezadovoljnih potrosaca struje, odmah cu da doniram 1.000 dinara, uclanim se i sa momirovicevim jajima od 11 dinara da im gadjam zgradu, makar ona dva jaja dnevno iz sledovanja
  • M

    27.09.2024 15:54
    Kakva je situacija u EPS EDS Novi Sad računi će vam biti najmanja briga
  • Rešenje

    27.09.2024 15:54
    Šaljite im e-mail, ako vam ne odgovore, pošaljete prijavu tržišnoj inspekciji koja mora da reaguje. Pa kad tržišna dobije mnogo zahteva, moraće nešto i EPS da preuzme. Sva objašnjena su na Efektivinom sajtu.
  • Željko

    27.09.2024 15:54
    Treba najaviti protest blokirati Bulevar Oslobodjenja, menjali brojila pa to sve debelo naplatili "šta je oznaka na izvodu reklamacija i na to zakačena cifra od 20000 din."
    Sramotno što stresiraju i starije gradjane,sada je dosta ..
  • Vojislav

    27.09.2024 15:53
    Norveski strucnjaci i Boske
    Pa zar nije Vucic spominjao norveske strucnjake, koji su najbolji na svetu za elektrodistributivne firme?! Dok oni nisu dosli eps je bar prema potrosacima bio korektan. Pravilno i na vreme ocitana brojila. Racun na vreme. Sluzba za reklamacije ok. Danas im se srusilo sve! Imas portal sa netacnim podacima. Reklamacije ne javljaju se na telefon. Pola grada pogresno ocitano. I to se sve dozvoljava!? Bravo norveski strucnjaci i Vucic koji vas je doveo!!!
  • Sremica BRANKA

    27.09.2024 15:51
    Kakva inspekcija,sud i bakraci
    Pisite vrhovnom Ajatolahu Vucicu,on je vrhovni Kadija.
  • narod bez cojones

    27.09.2024 15:50
    ne zaslužuje bolje
    Kukanje po internetu i reklamacije ništa promeniti neće.
    Oni nas smatraju budalama i pljačkaju.
    Shvatite to.

  • Čekaj

    27.09.2024 15:47
    Stani
    Ala ih je popravio onaj skupo plačeni menadžment tim "norvežana"... Tika Špic nije dramski lik, on stvarno postoji i evo mi se ovde dopisujemo sa njim. Pa MI smo smešni a njima se može.
  • Novi Sad

    27.09.2024 15:45
    Ja nisam bio u stanu do 12 avgusta stan je bio potpuno prazan i potrosnja skoro 0 kilovata do 12.og..Dobio sam racun 10% manji samo ne zelim da sada pricam koliki mi je racun jel ja inace placam veliku struju ali sada sam shvatio da oni to izgleda po nekom programu salju nema to veze sa potrosnjom..Opasni lopovi.A racun nisam ni dobio do danas nego sam saznao koliki mi je racun preko poznanika..
  • Danko

    27.09.2024 15:36
    Cudjenje
    Vi dobijate racune za struju??
  • Memorandum

    27.09.2024 15:31
    A šta kaže ministarka = jedini član Skupštine EPS-a?
    Prezauzeta? Mnogo radi? Svaki dan po jedan potpis na neki memorandum. Kina, Azerbejdžan, ... Ima li dovoljno država da ministarka svaki dan stavi svoj potpis na po jedan memorandum?
  • Vlad@

    27.09.2024 15:30
    !
    Kako to mislite uvecani su bez razloga??? Naravno da je sa razlogom…. Sns trpa pare u dzepove…. Jel vam treba jaci razlog?? I treba da trpa pored ovakvog glasackog tela….
  • Annie

    27.09.2024 15:30
    @Neko
    Elektroprivreda Srbije NIJE Elektrovojvodina!!
  • Duca

    27.09.2024 15:29
    Lap Drp drugari
    Poljoprivrednici su se prošle godine izborili da im se ukine naplata odvodnjavanja , nažalost mi koji cutimo , obicni gradani i dalje placamo ovaj lopovski namet . Znaci ako želimo da nas ne pljackaju moramo i mi na ulice
  • Lale

    27.09.2024 15:29
    Pa kako drugacije da pokriju gibitak i velike plate, nego preko uvecanih racuna gradjana
  • Particulare matter

    27.09.2024 15:29
    Beogradski razbojnik
    Particulare matter
    24.09.2024 • 11:47
    Srbija će opljačkati i pokrasti sopstvene građane. A građani Srbije će kriviti Ameriku da pljačka po svetu.
    Ponavljam svoj komentar sa ovog portala na vest od pre tri dana na tekst: Struja je skupa, zima dolazi-a šta će Srbija?
  • Aco

    27.09.2024 15:26
    Koji je to iznos, kolika razlika zbog koje vas ne mrzi da čekate u redovima?

    Drugo, kakvi neradni dani? Kakvo kasno izdavanje računa? Došao mi račun na e-mail, ja kliknuo telefonom na QR kod i platio.
  • Spiridon Kopicl

    27.09.2024 15:25
    eps, ne zasluzuje velikim slovima, je ubedljivo najgora firma kada je upitanju odnos zaposlenih i onih koji zaista, stvarno, fizicki dolaze na svoje radno mesto.
    Dakle, do radnog ucinka pojedinca jos nisam ni stigao.....
  • Mojsije

    27.09.2024 15:23
    Ju ju
    Pa sta!!!
  • vladaNS

    27.09.2024 15:21
    ?
    Čekaju tri-četiri meseca, ne očitavaju brojila i onda to lepo sve posle par meseci spakuju u jednu extra crvenu tarifu sa pet šet cifara. Naravno treba platiti režimske uhlebe, neradnike, krezubu bulumentu, lobotomirane botove i ostalu poslušnu bagru, nepismenu bez mozga i savesti . Pozdrav iz Vojvodine
  • НН

    27.09.2024 15:19
    ... тотални распад ...
    ... за једно бројило у кући "ратујем" скоро три месеца, пишем приговоре и дописујем се нон-стоп, рачуни за јун, јул и август, ужас, класичан одговор на мејл: примили смо вашу представку, обавестићемо вас и крај приче, на телефоне за рекламације се нико не јавља, чекао у редовима, чека се 2-3 сата, коначно доспем на шалтер, почнем да причам о проблему рачуна за јун и надаље, лик ми даде папир да упишем последње стање и оде с шалтера, џаба му причам да имам проблем с старим рачуном, није се вратио десетак минута, на крају сам и ја отишао ...
    ... на другом бројилу добио рачун старо стање ВТ 107, НТ 10, ново стање ВТ 107, НТ 170, обрачунали за ВТ 107 и НТ 53 киловат сати, нису се потрудили ни да одраде тачно једну рачунску радњу за ВТ и НТ ...
    ... не знам шта је већа брука то што су ови су купили "шкљ" софтвер који не израчунава разлику два стања бројила или имају неписмене стручЉаке који ручно уносе податке ...
    ... прво је за кривичну одговорност и одузимање комплетне имовине за штету коју су нанели грађанима и фирми, а друго је за моментално отпуштање с посла ...
  • pitate Dokle više

    27.09.2024 15:18
    pa dokle god građani budu plaćali račune sa sve protivzakonitom kamatom ili unapred bez dostavljenog računa i očitanog stanja, stajali danima u redu kao stoka pred klanicom, mirili se sa odbijenim žalbama, itd.
  • nisam djole

    27.09.2024 15:18
    mi nismo veverice
    Vi koji cekate u redu za reklamacije, ko moze, najbolje je da dodjete u 7 h ujutru. Posto salter za reklamacije radi do 15 h, nema potrebe da dodjete medju poslednjima u "kilometarskom" redu oko 13 ili 14 h, jer cete cekati najmanje 2 sata i na kraju necete moci da reklamirate racun zbog kraja radnog vremena i moracete sutra doci i onda opet cekate u redu.
  • Razocarana

    27.09.2024 15:18
    Doslo na naplatu stranacko zaposljavanje "strucnih ljudi". Zamislite kako ce tek da bude za koju godinu kad od u penziju ljudi koji znaju posao i najvaznije hoce da ga rade a ostanu ovi sto ne znaju i jos gore nece da rade jer su dosli preko stranke da nista ne rade. I kako u epsu tako ce biti i u svim ostalim drzavnim ustanovama.
  • TsiBB

    27.09.2024 15:16
    Novi Sad,Vojvodina,Srbija
    Pa za koga ste glasali?
    Trebalo bi režimlije i apstinenti stati na kraj reda, dati prednost glasačima opozicije koji trpe posledice tuđe gluposti.
  • Bbb

    27.09.2024 15:14
    2222
    Pa narode koliko mozes ovo da trpis?
  • NS

    27.09.2024 15:14
    Ovo je prevršilo svaku meru...Računi stižu zadnjih meseci oko 26,27-tog u mesecu,nerealno uvećani i niko ne preuzima odgovornost???Sto se sad ne oglasi Gradonačelnik,premijer,direktor EDS?Siroti ljidi gube sate zbog necijeg nerada i javašluka.Treba inicirati građansku neposlušnost i da niko ne plaća račune dok se neko iz vlasti ne obrati,preuzme odgovornost i izvini narodu!!!
  • Igor

    27.09.2024 15:11
    Eps
    Ništa novo !!!
  • Xyz

    27.09.2024 15:11
    I
    Vec 2 meseca nema racuna-placam po aplikaciji uvid u racun i fotografijama brojila svakog prvog u mesecu.Treba da odobre i 50,00 din za neposlat rn.Uzas od firme, sistema...
  • Cvele

    27.09.2024 15:10
    Cvele
    Umesto da narod ustane i otera gulanfere oni cekaju u redu! Mi iz 90-nismo nikada izasli mentalno i sto je najgore tonemo u srednji tamni vek!
  • Zoran

    27.09.2024 15:07
    Račun
    Neko dobije uvecan, drugi sa obavezama iz prethodnog perioda.
    Meni racun nije stigao vec 4 meseca. Placam a ne znam ni sta placam i to u fix iznosu... Tuzno
  • Jakobsfield

    27.09.2024 15:04
    Račun za struju
    Pa to bi trebala da bude tako jadnostavna stvar... Ali, teorija velikih brojeva. Ljudi koji čekaju ispred šaltera, ali koliko je onih koji kažu, ma plati, neću da se za par hiljada patim ispred šaltera 3 sata. Velika je o muljaža. Ko i kako očitava brojila, ko brine o softveru... Nešto se ne sećam da je takvog nečeg bilo dok je postojala Elektrovojvodina. Inače, mislim da bi se Tisa i zvanično trebala nezvati Severna Morava. Pa barem da znamo na čemu smo.
  • EV radnik

    27.09.2024 15:03
    To su sve rusi krivi mi smo ruska gubernija....
    Buaaaaa. kako da ne napriman kadar sa privatnih fakulteta. Pravnici ekonomistkinje filozofi psiholozi. A ko radi ??? Inženjer i tehničar nije primljen 4 godine. Eto vam podatak.
    Dosta su ih i napustili što bi se ovde mučio kada privatno može mnogo više da zaradi.....
    Ima ih još što su napustili a bili radilice. Ali koga to sada zanima.
    Bitno je da svake godine primimo par pravnica sa privatnih fakulteta. A svaki slučaj se gubi na sudu. Ali nema veze.
  • Marija

    27.09.2024 15:01
    Nesposobnjakovići napredni!
  • Neko

    27.09.2024 14:58
    Nije đžaba rečeno mnogo pre
    Država u državi. Od uvek bila Elektrovojvodina i njima slični!
  • Mile

    27.09.2024 14:57
    Sramota
    Istetajte te bubašvabe iz fotelja da nose račune. Puna zgrada ljudi 7 spratova, a računa nema pa nema. Prošao, pola njih penzioneri čekaju, na izmaku snage na 30C.

  • skep

    27.09.2024 14:54
    Nezvanični odgovor iz tržišne inspekcije: dobili su instrukciju od ministarstva da ne idu na teren zbog prijava protiv EPS-a.
  • milan

    27.09.2024 14:54
    pakistan
    Kakva je to magla kakav mulj, šta li se događa sa ovom zemljom i nama svedenim na nivo polu-ljudi.
    Ovo je neverovatno, kradja milijardi evra svakog meseca, promenjen je žiro-račun drugi put ove godine, meni na firmu dolazi cele godine račun u proseku od 5-10 dinara poseban, svaki put ga platim 100 dinara, i nikad se ne "ispegla" taj dug/porez na budale ili šta je već ta stavka.
    U jedan ulaz dolaze računi u stan, u drugi, ista zgrada samo drugi ulaz ne dolaze. Stvarno da smo ljudi i da imamo dostojanstva, trebao bi bojkot plaćanja da vidim oće li utvrditi ili neće.
  • sramota

    27.09.2024 14:52
    Rad, odnosno NERAD, EPS-a je sramotan! A mi cekamo u redovima... Inace, pozivam sve gradjane i gradjanke koji imaju probleme sa racunima za struju da pisu na email za reklamacije EPS-a. Posto na to verovatno nece odgovoriti iako su zakonom obavezni da to urade u roku od 8 dana, pozivam i da se pise Ministarstvu rudarstva i energetike (oni su nadlezni za rad EPS-a), kao i Trzisnoj inspekciji zahtevajuci da pokrenu postupak provere rada i poslovanja EPS-a (oni su nadlezni i mogu da ih kazne za ovo sramno ponasanje).
  • Mare

    27.09.2024 14:52
    "Zamenik zamenika"
    kada se podnese zalba na salteru izdaje se potvrda o podnetoj zalbi, datum, vreme, itd.

    taj lopovluk ce funkcionisati dok neko ne izazove opstu opasnost, da se tako izrazim...
  • Nikola

    27.09.2024 14:51
    Haos nesposobnih
    Očigledno su ih hakeri zimus dobro klepili, pa jadni ne znaju kako da se oporave. Novi softver ne valja, uplate ne rade, kartice čitaju za svaku uplatu(ranije ukupno), računi kasne, aplikacija "kasni" sa podacima, šaltersko osoblje nesposobno i osorno... Rasulo!
    Novi račun izdat 24.9.,plaćanje do 28.9.(nedelja).četiri dana, dva neradna? SNS kadar i Mićine diplome!
  • Janko

    27.09.2024 14:50
    Sramota sta to bese
    Ovo je nevidjen cirkus
    Pa na racunu nema broja ziro racuna po sto su eps prodali promenjen je racun nije vise 845...
    A koji je sad Bog zna
    Dakle na računu koji salju eketronski na ziro racun
    Jadno da jadnije nemoze biti
  • pajo patak

    27.09.2024 14:48
    jednom napisao na ovom portalu
    EPS- zvuči kao ozbiljna dijagnoza.
  • 0FG

    27.09.2024 14:47
    Glasali ste i nosili spiskove - uživajte u onoj litri ulja i kilogramu brašna.
  • Saša Novi Sad

    27.09.2024 14:45
    Samo smena vlasti...
    Srbina spasava...
  • BM01

    27.09.2024 14:41
    Užasno stanje
    Nama su u ovom momentu kad su krenuli da kasne ili ne dolaze racuni menjali analogna brojila za digitlana. Racun kasni il ne dodje al je potrosnja znatno neosnovano uvecana sa digitalnim brojilima na koje se svi zale da su u odnosu na pre racuni dosta veci al da su ljudi isto koristili struju u svojim domacinstvima. Hvala nestrucnoj ekipi iz montopa koja je ugradila iste i ta savremena digitalna brojila se i dalje ocitavaju “ peske”
  • Mile

    27.09.2024 14:40
    Strašno...
    ...kako pi£aju po nama..
  • Gari

    27.09.2024 14:40
    Ima nas mnogo vise nezadovoljnih, ali zbog obaveza ne stizemo da ulozimo reklamaciju. Tuga sta im se sve moze.
  • Rezultat neglasanja

    27.09.2024 14:35
    Kada NS dozvoli da postane Boske!
  • Daja

    27.09.2024 14:35
    Ovo stvarno već prelazi zdrav razum! Upustili su se u posao koji ili ne znaju ili neće da dovrše. Očigledno super plivaju u haosu i mutnoj vodi da bi namakli novac. Žaliti se kome? Ništa ne uvaže, čak i ako je očigledno, kažu izmirite dug pa se žalite!
  • Deda Mile

    27.09.2024 14:31
    Sram vas bilo
    A računi za odvodnjavanje stižu svake 2 godine , samo za građane vojvodine koji poseduju kuće i par ari placa .
  • Dušan

    27.09.2024 14:30
    Racuni
    Sad kad se vrati Ivan Radojicic iz GSPa u Elektroprivredu ima tek onda da nam svane,kao sa polovnim autobusima iz Svajcarske
  • Miroslav

    27.09.2024 14:29
    Užas! Nema kraja ovom maltretiranju. I niko da odgovara!
  • skimmer

    27.09.2024 14:29
    Nama su uvećani dug od 35.000,00 umanjili na 25.000,00 bez ikakvog objašnjenja kada i na osnovu koje potrošnje je napravljen. Opet se žalimo...Ovo će biti jednom mesečno stojati u redu celo jutro da bi se žalili na nešto što se lako izračuna.
  • SG

    27.09.2024 14:25
    Neko se sa nama zeza, da ne kazem nesto prostije!
    Kaze mi zena koja popisuje da ona posalje jedno stanje, oni odstampaju drugo.
    Najuriti parazite koji sede u foteljama i koje mrzi da rade.
  • Pera

    27.09.2024 14:23
    Stera
    Kada su IT strucnjaci i administracija tamo partijski zaposleni. Jel se seca neko one price o likusi sto je htela da prijavi da u elektrovojvodini ljudi preko veze i da samo sede ceo dan pa je imala problema u zivotu, nije tako stara prica? I struja je socijalna stvar, kako mogu da se hvale da su napravili miljardu dobitka? Milijardu dobitka na socijalnoj stvari? A da ne pricamo o blatu u uglju...
  • Zamenik zamenika

    27.09.2024 14:22
    Jedina žalba za koju imate dokaz da ste je uložili je preporučenim pismom ili mail-om. Na taj način imate dokaz o uloženoj žalbi u slučaju neke pravne procedure ili odlaganje roka za plaćanje ili čekanja odgovora na žalbu na koju vam EPS MORA odgovoriti .

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna